abene Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Få tilgang til bildebehandling uansett hvor du måtte befinne deg. Les mer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg synes det blir litt "billig" å kalle dette for en guide. Det er bare en liste over noen få programmer. En "guide" burde presentert programmene og vist litt hvordan de brukes. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Syv linjer tekst og en liste med fire punkter. Jeg ble ikke blåst av stolen av å bli fortalt hva en minnepenn er, hvilke størrelser man får dem i og at man kan kjøre programmer direkte på dem, om enn noe tregt. Men det er selvsagt kvaliteten jevnt over som teller og man skal jo ikke dømme etter enkelt-tilfeller. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hadde de brukt et par sider på å presentere hver av programmene så kunne de kalt det en guide. Dette er bare programtips. Gode tips, altså. Det er ikke det det står på, men ingen guide. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Enig enig og atter enig. Dette er ingen guide. Mer agurk... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Må si meg enig med resten av gjengen ovenfor, dette var rett og slett for kort til å kalles en "guide". En kort gjennomgang av programmene burde være et minimum, så kunne en kanskje gå med på at artikkelen fortjener statusendring fra agurk til guide. Skjerping, hw edit: typos... Endret 8. juli 2008 av Slettet-45jaQkrH Lenke til kommentar
bluet Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hardware.no har en lengre guide for de som måtte ønske mer informasjon. Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg tror kanskje dette er snakk om at de satte artikkelen i feil kategori, ikke at de prøvde å jukse seg til en ekstra guide. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg tror kanskje dette er snakk om at de satte artikkelen i feil kategori, ikke at de prøvde å jukse seg til en ekstra guide. Agreed. Synes det har blitt en økning i antall agurker i det siste. Ikke bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg