Gå til innhold

BK. Tiger, Apekatt og en blå fugl.

Anbefalte innlegg

Her er et par bilder fra min tur i dyreparken i kristiansand i helgen.

Kan anbefales om du skulle ønske å få tatt bilder av dyr du ellers ikke møter i norsk natur til vanlig...

Lurer på om jeg kanskje dro litt hardt på kontrasten på det første bildet, men er spent på hva dere mener, så.... Slakt i vei..!! :)

post-157045-1215477409_thumb.jpg

post-157045-1215477508_thumb.jpg

post-157045-1215477516_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke det er for harde kontraster på det første bildet. Det trekker litt ned at den delvis er i skyggen.

Hvis tigre har samme uttrykksmønster som huskatter, så betyr denne posisjonen med ører og nakke at den er høyst ukomfortabel med situasjonen.

Apene er det beste av disse bildene. Litt tettere beskjæring på de to for å få frem uttrykkene bedre, kanskje? Selvsagt synd at de er i skyggen, og dermed blir litt anonyme mot bakgrunnen. Men det er vel i skyggen de trives.

Fuglen er vakker. Bildet er imidlertid ikke dét i mine øyne. Alt for rotete bakgrunn med utbrente partier som tar fokus. Motivet blir for meg for mørkt.

En tur i Kristiansand dyrepark i solskinn er nok en veldig fin opplevelse, men for fotosafari er nok en overskyet dag å foretrekke.

- Rams

Lenke til kommentar

Dyrefot i en park som dette vil uten tvil gjøre srg best på en overskyet dag...

Kunstig... Klart det, Regner med de er rimelig vant til at folk står å glor å da blir det kunstig... Hadde du turt å glo så nært i det fri? Ikke jeg vet jeg... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...