Gå til innhold

De beste og verste katastrofefilmene - Når alt går til helvete


Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rart at ingen har nevnt Nihon chinbotsu A.K.A. Doomsday - The Sinking Of Japan.

 

 

En liten smakebit:

 

 

Dette er den ultimate katastrofefilmen!!

 

Bare jeg som reagerte på at lyden kommer frem samtidig som lyset i eksplosjoner langt borte? Det irriterer meg noe inni grønnskauen. Det eneste filmfenomenet som terger meg mer er lyd i verdensrommet.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Gjest Slettet+alsdf
Ja kan være direkte farlig å se igjen filmer som imponerte stort når man var liten tass. De lever liksom aldri helt opp til minnene.

 

Hehe, det er såå sant!

Så The Adventures of Sinbad, igjen for litt siden. Tenkte det ville bringe fram litt nostalgi, men neida. Ble så kvalm av det at jeg måtte bare avslutte..

Lenke til kommentar

The Mist må virkelig nevnes. Selv syntes jeg at selve katastrofen filmen er bygd opp rundt er litt "der ute" og jeg tror jeg hadde likt filmen bedre med en annen type katastrofe. Det som virkelig veier opp og mer til, og som gjør denne filmen til den beste katastrofefilmen jeg har sett er måten folkene i den reagerer på. Det at en kristen ekstremist tar kontrollen over massen og sier at dette er en handling fra Gud mot menneskets synder, det er akkurat hva som ville skjedd under en apocalyptisk katastrofe.

Slutten er også noe av det bedre. Liker du katastrofefilmer og ikke har sett denne kan jeg anbefale den på det sterkeste.

Endret av Alek200
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...