Sandsvei Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hei, Det har seg slik at jeg har litt bløt avføring. Ikke slik som diare, men veldig smooth og ikke hard. Og aldri i lange kabler. Jeg misstenker at det kan være melka? Drikker 1,5 dl melk hver dag. Får også i meg 50g fiber hver dag. Vet ikke om det har noe med saken å gjøre? Har hørt at man driter mye mer med fiber, at det kanskje kan være det. Driter 3-4 ganger hver dag, og aldri mye hver gang. Bare noe smått. Har ikke spesielt vondt i magen, hender seg av å til. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Fiber skal vel egentlig gjøre avføringen fast, skal det ikke? Du er ikke alergisk mot melk da? Da blir det jo party i magen når man drikker det. Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Prøv issalat? Bedre avføring etter et måltid med masse issalat. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 prøv med laktoseredusert melk en periode eller gå og få laktose test ? Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 prøv med laktoseredusert melk en periode eller gå og få laktose test ? Høres ut som en bra ide ja! Er det kasein man måler da? (intolerensa mot kasein altså!) Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Nå er plutselig avføringen min fin å fast å hard! Og jeg har ikke forrandret kostholdet noe bortsett fra å spise mindre pizza Kan det være hvetemelet i pizzaen som var synderen? For melk har jeg aldri reagert på før. På harde trenings dager drikker jeg 2-3 liter melk uten problemer. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 prøv med laktoseredusert melk en periode eller gå og få laktose test ? Høres ut som en bra ide ja! Er det kasein man måler da? (intolerensa mot kasein altså!) Kasein? Hva er det? Var det kalsium du mente? Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Melk kan visstnok gjøre at man kan få løsere avføring. Hvordan det er med hvetemelet i pizzaen, vet jeg ikke. Gjorde du noe annet enn å spise mindre pizza for å få fastere avføring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå