stigga Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Leste på it-avisen.no at folk allerede har begynt å stå i kø for å kjøpe iPhone. Det første som slo meg er at de aller første er betalt av Apple for å stå i kø, nettopp for å skape enda flere mediaoppslag om telefonen. Hva tror dere? Ellers vet jeg at det finnes en del folk som ikke har noe annet å gjøre på fritiden enn å stå i kø... Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Tviler jeg egentlig på,ettersom de har fått så mye omtale fra media allerede. Sikkert enda noen apple-fans. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hvorfor så mye oppstyr for en telefon? Begynner å bli mektig lei daglig x antall *phone artikler hos enkelte nettsteder. I starten var det "informativt" og kanskje til og med spennende, men nå er det bare drøyt, og litt vel mye gratis reklame for et enkelt produkt. Lenke til kommentar
stigga Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 VG har en reportasje om akkurat det jeg mener. Betale folk for å stå i kø for iPhone. http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=529303 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå