Kakofoni Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Faen, hvis folk skal gå rundt med sånne overalt får jeg inderlig håpe ingen stråler meg i øyet. Lenke til kommentar
zatux Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Fikk laseren min idag - true green 30mW laser - http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.469 Utroligt stilig hvor tydelig den er selv i dagslys. Men nå ligger den på hylla til i kveld, til tussmørket tar oss, hehe. Skal bli artig. Bestilte den 17ende, og dem sendte avgårde den 22ende og fikk den i dag. Fikk den merket med "contains gift", så satser på at det ikke blir noe toll i tillegg. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) ---- Endret 29. juli 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) 50mW.50mW - billigversjon. Denne kan du være uheldig med. 30mW. Billig og høy kvalitet. Tror du denne med 100mW kunne vært noe? Lakus wants powah! Når det er så billig, så må man jo ta i litt? Tviler på at den er så sterk som 100mW Bare tull å kjøpe sånt når man risikerer å få skadet øyet med 1 lite treff... håper inderlig at folk slutter å kjøpe den dritten. Endret 29. juli 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 I know. Har mer elelr mindre bestemt meg for en 30mW nå. Venter bare på lønning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå