Jtand Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Er dette virkelig mulig? Har noen prøvd en slik? Link Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Dette er sant ja,mange som underviser bruker disse også til og peke på stjerner for elever. men du burde heller sjekke www.qxl.no eller www.ebay.com for den du linket til var dyr. -Andreas Lenke til kommentar
zatux Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Å, ett *musthave*! EDIT: Si fra hvis du finner noen billige. Endret 8. juli 2008 av torvald Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Finnes noen som er enda kraftigere, som er så kraftig at man kan sprenge ballonger og lignende med Men de koster et par tusen. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 http://cgi.ebay.com/Very-high-power-300mW-...p3286.m14.l1308 *sikle* Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 De kan ikke være særlig behagelig å få i øyet. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Tusen kroner for 10mW-laser? Svindel. Selv betalte jeg under to hundre for min 30mW. Endret 8. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 http://www.dealextreme.com Alt er latterlig billig og frakten er inkludert i prisen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Er jo umulig å bestemme seg for en ting på sånne sider. Er ikke noen som kan anbefale en kraftig og tydelig laser? Helst med noenlunde "normale" batterityper, slik at det går an å bytte uten å bruke en million. Har 900kr å bruke, men klarer ikke bestemme meg selv Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Det som er viktig å nevne er at de oppgitte verdiene ikke nødvendigvis stemmer grunnet at nettbutikken ikke har utstyr til å måle styrke på de laserne som tilbys. Men sjansen er stor for at de fungerer. Endret 30. juli 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Er ikke noen som kan anbefale en kraftig og tydelig laser? \ 50mW. 50mW - billigversjon. Denne kan du være uheldig med. 30mW. Billig og høy kvalitet. Lenke til kommentar
zatux Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Og ingen frakttillegg på denne dealextreme.com altså? Ikke en gang om jeg kjøper enkeltdubbeditter til labre 10 dollar? Eneste blir tollen, viss verdien overstiger 200 kroner? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jepp, og selv det kan du slippe unna ved hjelp av en snedig "marker som gave"-funksjon. Det er rett og slett latterlig billig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) 50mW.50mW - billigversjon. Denne kan du være uheldig med. 30mW. Billig og høy kvalitet. Tror du denne med 100mW kunne vært noe? Lakus wants powah! Når det er så billig, så må man jo ta i litt? Endret 9. juli 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Joda, det er New Wish, så den vil sikkert fungere fint. Kan hende du må vente litt, da. "Availability Note: because there is only limited production capacity for high power lasers these lasers are custom made to order. While sometimes it is fast to product other times it may take each order up to 6 weeks to fulfill." Lenke til kommentar
probin Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.469 den er veldig bra (har den selv) men pass opp!! ikke treff øyet. jeg traff øyet mitt, i ikke et halvt sekund en gang og jeg har ødlagt bittelitt av øyet mitt :O men takk gud for at hjernen min klarer å blir "vandt" til den lille prikken jeg har fått på øyet. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Har lenge hatt lyst på en sånn, hadde vært fett å teste med langt lukkertider og kamera Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 er dette en brukbar laser? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13446 fet side skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå