Stingah Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hei Dette bildet er av to barn fra Costa Rica. Bildet er tatt med ett helt standard kompaktkamera. Har gjort noen endringer i ps, men det jeg lurer på er hvordan å beskjære dette bildet egentlig? Eller er det fint slik det er? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Det er fint som det er, ingen beskjæring nødvendig etter min mening. Bildet lider teknisk under bruken av direkte blits, men jeg lar meg likevel forføre av de åpne og ærlige uttrykkene til barna, de ser "bittelitt" spektiske ut, men allikevel, ganske avslappet og fint. Bildet hadde kanskje stått sterkere i en serie fra denne skolen? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Muligens fjernet rørene bak, men tavlen ser jeg gjerne at er med. Fint med referansepunkter ift. at dette er skolebarn på skolebenken. Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Mener bestemt det ikke er brukt blitz på dette bildet. Men har fremhevet barna litt med å gjøre dem litt lysere, og bakgrunnen noe mørkere. Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Prøvde å gjerne rørene her, veldig fort og enkelt bare for å se hvordan det ble: EDIT: Ser forøvrig på skyggen på gutten at det er blitt brukt blitz her My bad Endret 7. juli 2008 av Stingah Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Mener bestemt det ikke er brukt blitz på dette bildet. Men har fremhevet barna litt med å gjøre dem litt lysere, og bakgrunnen noe mørkere. Jo du har så absolutt brukt blits her, det ser jeg godt. For sikkerhets skyld sjekket jeg også exif infoen og den sier også: "Flash fired, auto mode" Lenke til kommentar
Carny Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Mye stemning i dette bildet, gitt. Godt brukt både stoler og pulter... Jeg syns det var fint. -Ikke noe jeg ville hatt på veggen, men det kunne sikkert gjort seg i en artikkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå