granny Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Er det noe som er laget av tøy? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Er det noe som er laget av tøy? Spørs hva som ligger i spørsmålet, mener du tøystoff så er det litt tampen brenner, men velger å si NEI. Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Trampoline! Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Trampoline! hehe, godt gjettet, men NEI Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Søren, trodde jeg hadde den der! Men det skurra litt når det gjaldt oppbevaring. Ta en Knut Borge nå Fjell, hjelp til litt. Ikke svar bare ja og nei Bruker man denne tingen til å ha det moro? Oppbevarer man viktige ting i den når man nå først gjør det? Er det noe man pakker sammen og tar med seg hvorhen man vil i verden? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Bruker man denne tingen til å ha det moro? JA, både en nytte og hyggeting. Oppbevarer man viktige ting i den når man nå først gjør det? NEI, men litt i tvil...alt er relativt. Er det noe man pakker sammen og tar med seg hvorhen man vil i verden? JA, til en viss grad. Stikkord: Friluft (da har jeg hjulpet langt på vei) Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Hm, nå tenker jeg kite eller fallskjerm eller akebrett. Tror ikke det er det, men har ikke hode til å tenke mer i dag.... God natt. Forresten.. Telt? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Forresten.. Telt? Ja, men ikke svaret. Får se om det kommer noen kloke forslag i løpet av natten da. NATTA. Endret 25. september 2008 av Fjellvaaken Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Sovepose? Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 lavvo? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 lavvo? Korrekt - gratulerer ! Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Jippi! takk-takk Jeg skal på fjellet i helga, så hvis oppgaven ikke blir løst før jeg drar, kan dere bare begynne på ny oppgave Oki! Konkret -sammensatt av to ord -dyreriket! Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 er dyreriket menneske ? Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 ikke noe naturlig del av mennesker dette nei.. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 er det noe som er bearbeidet og kommer fra dyreriket ? Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Det er ikke bearbeidet.. Dårlig svar i sta, det er ingen mennesker som har dette som en naturlig del av kroppen(men kanskje andre i dyreriket..) Ser nå at jeg ikke rekker å sitte her så mye lenger, men sender deg svaret på PM, så kan du velge om du vil fortsette med oppgaven, eller avsløre det! Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Det er ikke bearbeidet.. Dårlig svar i sta, det er ingen mennesker som har dette som en naturlig del av kroppen(men kanskje andre i dyreriket..)Ser nå at jeg ikke rekker å sitte her så mye lenger, men sender deg svaret på PM, så kan du velge om du vil fortsette med oppgaven, eller avsløre det! Da har jeg svaret og kan fortsette å ta imot forslag Lenke til kommentar
granny Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Skal vi fram til en "kropsdel" på et dyr? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Skal vi fram til en "kropsdel" på et dyr? JEPP ! - men litt mere spesielt enn lunge, nyrer osv. ...du kjenner til det Endret 26. september 2008 av Fjellvaaken Lenke til kommentar
granny Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Er det noe som vi mennesker bruker til å f.eks kle på oss med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå