granny Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (Hehe, tenkte bare elgjakt jeg nå. Å ja, tenkte ikke på avataren ) Skal vi fram til en plante da ? Det skal vi noe som vokser vilt i norge? nei Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 er det noe som dyrkes i norge? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 er det en inneplante ? Lenke til kommentar
granny Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 er det noe som dyrkes i norge? Ja det gjør det. er det en inneplante ? De fleste vil nok betegne den som det, men er også vanlig å ha ute om sommeren Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Er det en grønn plante? Lenke til kommentar
granny Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Er det en grønn plante? Nei ikke i den forstand du mener det vil jeg tro. Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 oki, noen som blomstrer da... som man har inne, men ute om sommeren.. hmm.. blomstrer de hele året, eller bare ute om sommeren? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 er det en buskplante ? Lenke til kommentar
granny Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 oki, noen som blomstrer da... som man har inne, men ute om sommeren.. hmm.. blomstrer de hele året, eller bare ute om sommeren? Det er i hovedsak en sommerblomst - om en noe vidt... Ikke en "typisk" sommerblomst heller vil jeg si... også en mye brukt stueplante. er det en buskplante ? Buskplante? nei det vil jeg vel ikke kalle den Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 hmm, er det en løkblomst kanskje? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 med buskplante tenkte jeg på stilk av tre...ingen ekspert på området en orkidé ? Lenke til kommentar
granny Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 hmm, er det en løkblomst kanskje? Det er det ikke med buskplante tenkte jeg på stilk av tre...ingen ekspert på området en orkidé ? Det er det heller ikke... tulipaner? Sier seg vel selv - men det er ikke det heller... Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 stemorsblomst? Lenke til kommentar
granny Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 stemorsblomst? Det er vel en "typisk" sommerblomst og vel heller ingen "inneplante"... Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 hmm.. ingen god plantedame jeg altså.. margeritter? Lenke til kommentar
granny Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 hmm.. ingen god plantedame jeg altså..margeritter? nei pelargonia ? nei liljer? nei Kan gi et tips da... Navnet består av to ord og et "jentenavn" er den ene delen... (skal legge meg straks...) Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) er det rosefamilien ? Kan gi et tips da... Navnet består av to ord og et "jentenavn" er den ene delen... (skal legge meg straks...) haha, Flittig Lise Endret 21. september 2008 av Fjellvaaken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå