GeirHH Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) så det er ikke direkte dyreriket? Trodde kanskje at det var en menneske siden du sa "husk at dyreriket er ment å omfatte menneskene også" Finnes den i skandinavia (utenfor dyrehage osv.) for å oppklare: det har tilknytning til dyreriket og her vil det si mennesket...det kan være noe mennesker holder på med fks ja, finnes i skandinavia Endret 20. september 2008 av Fjellvaaken Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er det en gruppe mennesker vi skal frem til? Nei, ikke som sådan Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 hmm, med gruppe mener jeg yrkesgruppe, hobbygruppe, sportsgruppe, folkeslag osv... ingen av disse regner jeg da med... hmm.. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Med å si noe mennesker holder på med, vil det da si at ordet kan være et verb? - iogmed at du sier at det er et pattedyr regner jeg med at det ikke er et verb.. Er dens mest vanlige farge brun? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Med å si noe mennesker holder på med, vil det da si at ordet kan være et verb? - iogmed at du sier at det er et pattedyr regner jeg med at det ikke er et verb.. Er dens mest vanlige farge brun? Nei, svaret er ikke et verb og har ingen ting med farge å gjøre. La oss kalle det en beskjeftigelse da. datasnoking er et eksempel på beskjeftigelse og det er selvfølgelig mennesker som holder på med det. Endret 20. september 2008 av Fjellvaaken Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er det noe konkret dette/disse menneske(ne) gjør? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Er det noe konkret dette/disse menneske(ne) gjør? JEPP ! .......... Endret 20. september 2008 av Fjellvaaken Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) hmm, med gruppe mener jeg yrkesgruppe, hobbygruppe, sportsgruppe, folkeslag osv... ingen av disse regner jeg da med... hmm.. Oppgaven kommer inn under en av disse gruppene, ja Endret 20. september 2008 av Fjellvaaken Lenke til kommentar
granny Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er det noe noen har som et yrke? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er det noe noen har som et yrke? Nei, normalt ikke (men kan hende) Lenke til kommentar
granny Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er det en hobby tilknyttet friluftsliv? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er det en hobby tilknyttet friluftsliv? JA, kan vel putte det innunder det begrepet også, men det finnes en annen betegnelse som er mer aktuell å bruke Lenke til kommentar
granny Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er det innen jakt og fiske? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er det innen jakt og fiske? Nei Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Må man kjøpe dyrt utstyr for å bedrive denne aktiviteten eller kan man bare starte rett på med ting man normalt har liggende i huset? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Sport ? JA, innenfor begrepet Ja, man må kjøpe...... Endret 20. september 2008 av Fjellvaaken Lenke til kommentar
granny Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Regnes det som en ekstremsport? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå