granny Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Tingen var relativt flat, såkan være en stoffbit av noe slag.Er denne tingen vanligvis større enn 30*30cm? Da er det jammen store lommer på tight jeansen din Tenkte på pung jeg - men det er jo ikke et sammensatt ord.. hmmm? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 (busskort i Trheim er ikke harde^^) Er det lommen inne i baklomma? Nei :!: Tingen var relativt flat, såkan være en stoffbit av noe slag.Er denne tingen vanligvis større enn 30*30cm? Nei Da er det jammen store lommer på tight jeansen din Tenkte på pung jeg - men det er jo ikke et sammensatt ord.. hmmm? Jo, jeg svarte jo ja på at det var to ord sammen? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Nei, har ingenting med penger å gjøre Lenke til kommentar
granny Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Det man skal ha i denne gjenstanden - er det noe man bruker hver dag? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 For å si det sånn, det du putter INNI/NEDDI XXX er ikke noe du bruker. Så nei. Men de fleste er borti det hver eneste dag. Lenke til kommentar
granny Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Det er vel ikke en "bæsjepose" vel :!: Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Mobiltelefon? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Det er vel ikke en "bæsjepose" vel :!: Riktig! :!: Din tur, hvis du vil Lenke til kommentar
granny Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Da har jeg en ny oppgave til dere Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Er det en elektronisk ting? Btw... hvor mange av oss er borte i en bæsjepose nesten daglig? Tror ikke jeg noen gang har brukt det en gang... jeg har ikke hund eller noen andre dyr som gjør fra seg. Endret 22. juli 2008 av magnusalex Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Er det en elektronisk ting? Btw... hvor mange av oss er borte i en bæsjepose nesten daglig? Tror ikke jeg noen gang har brukt det en gang... jeg har ikke hund eller noen andre dyr som gjør fra seg. Jeg skrev ikke at man er borti bæsjepose daglig. Jeg skrev at det man putter oppi/neddi (altså bæsj), er stort sett de fleste borti daglig. granny: Er det noe som er normalt å ha inne i huset? Lenke til kommentar
granny Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Tenkte det samme selv - men så har jeg hund da og vet at Juliess også har Det er ikke elektronisk Er det en elektronisk ting? Btw... hvor mange av oss er borte i en bæsjepose nesten daglig? Tror ikke jeg noen gang har brukt det en gang... jeg har ikke hund eller noen andre dyr som gjør fra seg. Jeg skrev ikke at man er borti bæsjepose daglig. Jeg skrev at det man putter oppi/neddi (altså bæsj), er stort sett de fleste borti daglig. granny: Er det noe som er normalt å ha inne i huset? De som har det har det nok også inne i huset ja. Endret 22. juli 2008 av granny Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Er det noe man kan holde i hånden? Altså, mulig å bære med en hånd uten å slite seg totalt ut. Lenke til kommentar
granny Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Er det noe man kan holde i hånden? Altså, mulig å bære med en hånd uten å slite seg totalt ut. Ikke noe problem :!: Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Det er altså en liten ting. Er det noe som kun brukes av kvinner? Lenke til kommentar
granny Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Det er altså en liten ting. Er det noe som kun brukes av kvinner? Normalt - ja Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Har det med kropp å gjøre? Lenke til kommentar
granny Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Svaret må vel bli ja... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Kommer det/den i pakninger med fler av samme ting oppi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå