GeirHH Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 verktøy? Nei, la oss heller kalle det bruksgjenstand. På sett og vis et verktøy i utvidet forstand, men glem det. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 er d elektrisk? NEI. Elektro er med, men tingen i seg selv er ikke. Denne tingen brukes i hele Norge, men er spesielt i bruk i et bestemt område (ikke tenk for mye på det). Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Er det en trillebår? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Er det en trillebår? Nei. Men vi nærmer oss litt, bare litt Bortsett fra det området hvor dette er spesielt mye i bruk, finnes det et miljø for dette i Rauland i Telemark (hehe, er jeg slem nå ?) Men spør bare videre uten å tenke så altfor mye på disse tilleggsopplysningene. Endret 10. september 2008 av Fjellvaaken Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Men det er noe som alle jordbrukere eller noe har i Rauland? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Men det er noe som alle jordbrukere eller noe har i Rauland? Godt spørsmål. En del av de har det, ja, men slett ikke alle trenger det. Det at jeg nevnte Rauland har ikke direkte med jordbrukere å gjøre forresten. Vil gjerne ha løst dette ikveld så jeg sier at dette er en motorisert greie (kanskje for lett nå). Endret 10. september 2008 av Fjellvaaken Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Snøskuter? Og her har du svaret, Miss_Pepsi http://ta3036.k12.sd.us/1095067_Arctic-Cat...ssfire-7-lg.jpg Og det spesielle området blir da Finnmarksvidda og samene. I Rauland og Vinje kommuner brukes snøskuter ganske utstrakt og det finnes en egen klubb (sportslig sett) for det i Rauland. Ordet er ditt. Endret 10. september 2008 av Fjellvaaken Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 tjhoho! Blei jo litt lett på slutten ja.. ok! Ny oppgave: ett ord, kommer i forskjellige utgaver, så vanskelig å si hvilket rike. kan heller komme med hint hvis det blir vanskelig.. (legger meg nå og kan ikke svare før etter jobb i morgen ettermiddag, men bare kom med spm.) Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Mindre enn en brødboks? Lenke til kommentar
granny Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Er det noe som kan spises? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Er det en bruksgjenstand ? Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Er større enn en brødboks, kan ikke spises, jeg har ikke sett noen elektrisk utgave av disse, men ikke utenkelig.. Vil si det er en nyttegjenstand mer enn en bruksgjenstand.. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Nyttegjenstand innendørs ? Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Nyttegjenstand innendørs ? jepp, stort sett.. Når jeg tenker meg om er jeg ganske sikker på at det er mulig å få tak elektrisk også, men kan ikke huske å ha sett det.. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Skal vi til kjøkkenet for å finne dette ? Lenke til kommentar
granny Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Er det noe som regnes for å være en personlig nyttegjenstand? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå