GeirHH Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Noe som er laget av flere ingredienser, men kan ikke kjøpes ? Hmm Er potet noen av disse ? Lenke til kommentar
zpug Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 ehh, nei d er ikke noe me potet Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Kan det være smør? Lenke til kommentar
zpug Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 nix skal jeg gi et nytt hint???? Lenke til kommentar
zpug Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 smaker best varm (veldi godt) Lenke til kommentar
granny Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Er det noe man steker? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Vafler eller pannekaker ? (Men er jo både laget av korn og kan kjøpes...) Endret 10. september 2008 av Fjellvaaken Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 hmm.. oppdatering: det er spiselig og mindre enn en brødboks. Man har dette til et måltid, men ikke nødvendigvis middag. det er ikke brødskive og heller ikke vanlig å ha på brødskiva. Det er ikke flytende, det er ikke laget av korn, det er ikke frokostblanding og det kan ikke kjøpes i daglivarebutikker. Det kan oppbevares kjølig, men må ikke. Det er ikke noe man plukker i naturen, vi dyrker ikke dette selv (ikke frukt eller grønnsak.) Det er laget av flere ingredienser, det er ikke poteter og ikke smør og det smaker best varmt... hmm... Er det en slags fisk? Makrell/pir? (kan jo kjøpe det men..hmm..) Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Jeg anbefaler oppgavestarter - spesielt når vedkommende er logget på - å være litt raskere til å svare. Dette blir jo reine sirupen ! Burde det ikke være en tidsgrense på dette ? Miss_Pepsi: Fisk kan det heller ikke være da det er sammensatt av flere ingredienser samt ikke vanlig som middagsmat. Endret 10. september 2008 av Fjellvaaken Lenke til kommentar
zpug Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 D ER VAFLER:D:D sorry for at jeg var så treig:( fjellvaaken starter nytt ord =) Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) D ER VAFLER:D:D sorry for at jeg var så treig:( fjellvaaken starter nytt ord =) Jaja, greit det, tommybolla, men ble litt feil dette da (tenker på det med korn=mel). Jeg sier: Ordet er fritt ! Endret 10. september 2008 av Fjellvaaken Lenke til kommentar
zpug Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 er d større enn corn flakes pakke? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Ok, jeg kan ta en til (Med "ordet fritt" mente jeg at hvem som helst kunne ta oppgaven) (Har hatt befatning med oppgaven én gang og det var kjempemoro ) JA, større enn en cornflakespakke. Endret 10. september 2008 av Fjellvaaken Lenke til kommentar
zpug Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 haha er d noe man ser ofte Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) er d noe man ser ofte JA/NEI - avhengig av hvor man bor. De fleste av oss har nok ikke sett det så ofte. Endret 10. september 2008 av Fjellvaaken Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 er ordet "fjell"? NEI. Du er nær på en måte, men oppgaven er ikke en del av naturen. Lenke til kommentar
zpug Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 er d noe du ser i store byer? skyskraper kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå