Miss_Pepsi Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Er det noe som går under kategorien leke? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Finner man slike laget utelukkende av tre? Nei Er det noe som går under kategorien leke? Nei Lenke til kommentar
granny Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Er det noe som er fastmontert? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Tenker: Det er en bruksgjenstand, men ikke verktøy. Verktøy er synonymt med redskap. Pyntegjenstand er ikke synonymt med bruksgjenstand. Har jeg resonnert riktig ? Lenke til kommentar
granny Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Er det noe som brukes av både menn og kvinner (i hovedsak)? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Er det noe som er fastmontert? Ja! Fjellvaaken: Jepp Er det noe som brukes av både menn og kvinner (i hovedsak)? Korrekt! Lenke til kommentar
granny Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Nå må jeg oppsummere litt: Noe som er fastmontert ute, brukes av både kvinner og menn, er ikke et redskap/verktøy men en bruksgjenstand. Ikke et møbel. Avgir ikke varme og går ikke på strøm. Holdes ikke i hånden når man bruker det. Var mer vanlig før en nå? men de som bruker det fremdeles bruker det ganske ofte. Brukes i stort sett all slags vær, men ikke om vinteren. Man kjøper det og det er ingen leke. Kan være laget av annet en tre. Kan ha varierende størrelse. Et sammensatt ord, bestående av to ord. Er det noe som beveger seg/går rundt når man bruker det? Endret 25. august 2008 av granny Lenke til kommentar
granny Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Et spørsmål til: Har det noe med blomster/planter å gjøre? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg vet ikke hvor slavisk man følger det, men 20 spørsmål er stilt. Vil det si at du skal komme med svaret ? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) To spørsmål etter hverandre er vel litt fy-fy, men la gå: Nei og nei. Edit: Hva vil dere? Skal jeg gi dere en sang som kan hjelpe dere? Endret 25. august 2008 av Garanti Lenke til kommentar
granny Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Har noen ganger tatt litt lang tid før du svarer så derfor to spørsmål... Vi har nok ikke pleid å være slavisk 20 spørsmål nei.. holdt på til noen klarer det eller vi gir opp... Vil det si at det er laget en sang om dette?? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) hehe.."En grønnmalt benk" ? Jeg lar det stå, men blir feil. Endret 25. august 2008 av Fjellvaaken Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Ja, kom med en sang du. Endret 25. august 2008 av Fjellvaaken Lenke til kommentar
granny Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Har jo hørt den sange.. men benk er det jo ikke - siden det ikke er et møbel? hmmm??? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Beklager uregelmessige svar. Sang: Er det mindre enn en fyrstikkeske,er det større enn en sykkelveske? Kan det sages, kan det gnages, eller ha en form for tilknytning til hagestell? Er det noe vi har bruk for daglig, er det noe vi synes er ubehaglig? Kan det høres, kan det røres, er det rett og slett en ting som vi kan lage selv? Enten blir jeg "avslørt" nå med en gang eller så blir dere totalt forvirret Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Nei Edit: I ettertid ser jeg at sangen kanskje er litt vag, den handler jo ikke om denne tingen, men vel... Endret 25. august 2008 av Garanti Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hmmm, nei, da vil jeg si at den er kun forvirrende!! lol... Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) "eller ha en form for tilknytning til hagestell?" Spurte jo sånn jeg da: Er det en bruksgjenstand knyttet til hagen ? Men noe som er fastmontert ute ?? Endret 25. august 2008 av Fjellvaaken Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Edit: I ettertid ser jeg at sangen kanskje er litt vag, den handler jo ikke om denne tingen, men vel... Nok om det. Det første delordet har noe med transport å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå