Miss_Pepsi Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 er det andre ordet spiller? Lenke til kommentar
granny Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 avgir det lyd? Tingen i seg selv avgir ikke lyd, men kan være delaktig i å avgi lyd. Er det rett og slett eit batteri? Det er ikke batteri dvd-spiller... Nei MP3-spiller? Batteri = to ord? nei Aha, gløymde det. Flogepiske! (elektrisk) Aha, gløymde det. Flogepiske! (elektrisk) Nei - artig ord forøvrig Regner med at det er det samme som fluesmekker? er det andre ordet spiller? Nei det er det ikke Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 fjærnkontroll? spillkontroll Lenke til kommentar
decophly Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Hodetelefoner/headset? Lenke til kommentar
granny Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 fjærnkontroll? spillkontroll Nei Hodetelefoner/headset? Nei - har dere ikke flere oppklarende spørsmål å komme med før dere gjetter da? Lenke til kommentar
decophly Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Gjenstanden kan jeg ha i lomma når jeg skal på skolen? Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Er det noe alle bruker daglig? Lenke til kommentar
granny Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Gjenstanden kan jeg ha i lomma når jeg skal på skolen? Uten å kjenne deg - så vil jeg tro at du helt sikkert har det.. men du tenker nok ikke over det selv.. Er det noe alle bruker daglig? Jeg vil tro at ihvertfall de aller fleste har det og også bruker det ubevist hver dag - ihvertfall den litt yngre og voksne generasjonen... Endret 16. august 2008 av granny Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Kan man kjøpe dette i en vanlig dagligvarebutikk? Lenke til kommentar
granny Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Det tror jeg ikke - har aldri sett det der ihvertfall. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Er det noe man bruker i forbindelse med bilen? Lenke til kommentar
granny Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Der er jeg faktisk litt usikker på om det finnes slike i bilen? Kan ikke nok om det er jeg redd, men ikke umulig...men ikke det jeg forbinder det med nei.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Okei. Tenkte på bilnøkler med sentrallås, men da er det ikke det.. hmm.. Brukes det for å åpne/få tilgang på noe annet? Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 er det en slags lader? batteri lader telefon lader... Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 bankkort har man vel i lomma, men det trenger jo ikke strøm akkurat.. hmmm.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Slutt å dobbelposte, du kan bare stille ett spørsmål av gangen Ellers mister leken litt av meningen. Hvis vi kan spørre masse i hvert innlegg kan jeg jo bare lage en liste og lime inn hver gang det er nytt spørsmål! Lenke til kommentar
granny Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Okei. Tenkte på bilnøkler med sentrallås, men da er det ikke det.. hmm.. Brukes det for å åpne/få tilgang på noe annet? Når du sier få tilgang på noe annet så er du inne på noe er det en slags lader?batteri lader telefon lader... Ingen lader nei. bankkort har man vel i lomma, men det trenger jo ikke strøm akkurat.. hmmm.. Ikke bankkort heller - selv om det vel også trenger strømkilde for å kunne være til nytte.. så det er ikke så dumt tenkt... Ikke tenkt så mye på at man har det i lomma - finnes også andre steder.. Når jeg tenker nøye etter så tror jeg nok at moderne biler med mye elektronikk helt klart også har det.. håper jeg ikke tar feil nå.. har ikke så mye peiling på biler da... Nå reiser jeg på hundeutstilling og blir borte til i ettermidda - håper på mange fine forslag Endret 17. august 2008 av granny Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 Har jenter det alltid i veska? Lenke til kommentar
decophly Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 Er det slik at jeg kan bytte min med naboen sin? Eller har det et personlig preg, ID etc? Lenke til kommentar
granny Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 Har jenter det alltid i veska? Nei det tror jeg nok ikke at de alltid har, men det hender nok.. Kommer an på hva de putter i veska si det Er det slik at jeg kan bytte min med naboen sin? Eller har det et personlig preg, ID etc? Hmm.. litt vanskelig å svare på uten å gjøre det for lett for dere... Du kan godt bytte det med naboen din, men jeg ville nok ikke gjort det uten å gjøre noe med det først... Hvis det ikke er noe du ønsker å dele med naboen da .... nå ble det vel litt for lett kanskje?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå