Zapticon Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Blekk? Bly? Du blandar jo stadig mellom at det er noko ein gjer, og at det er noko konkret. Om det er noko konkret, noko ein kan ta på og sjå på, så går det ikkje an å skriva "kan jo være en lekse å gjøre dette" Endret 11. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
granny Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Er det noe jeg kan pakke inn å gi bort? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Vel, mener å si at det kan være å lekse å gjøre noe med det konkrete. Dere har vært ganske nærme inne på ordet, kan derfor si at oppgave er i ordet. Er det noe jeg kan pakke inn å gi bort?For all del, men ikke regn med en presang året etter Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Nei. Men denne type oppgave jeg vil frem til finnes i oppgavehefter naturligvis. Lenke til kommentar
granny Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Er "oppgaver" en konkret ting da? Hmm?? hadde nok aldri klart å gjette det nei.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Greit, kanskje det ikke er konkret, kan ha misforstått. Oppgavene mine suger visst Rebus: Fag på skolen + oppgave. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Kjemioppgave, fysikkopgave, norskoppgave, engelskoppgave, biologioppgave, tyskoppgave, spanskoppgave, franskoppgave, religionsoppgave, historieoppgave? Noe må jo være riktig! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Zapticon fikk blink. Matteoppgave Tror jeg skal holde meg til noe helt konkret neste gang, vel. Nå holder jeg meg på benken og stiller spørsmål heller. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Var vrien den der gitt! Ok, ABSTRAKT, 1 ORD, go nuts! Den kan bli vanskeleg, men skal hinte litt undervegs Endret 11. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hvis jeg vil skaffe meg dette, går jeg da i en dagligvarebutikk? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Nei, det gjer du nok ikkje. Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Dumt jeg måtte dra akkurat da jeg hadde kommet inn på lekser/skolearbeid.. jaja.. Er det en slags kunnskap (noe man kan være god eller dårlig på)? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Har folk flest et forhold til dette? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Nei, det gjer du nok ikkje.Men er det noe jeg kan bare plutselig komme over, eller ta med meg, fordi den ligger på bakken og er "gratis"? (som en stein) Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Dumt jeg måtte dra akkurat da jeg hadde kommet inn på lekser/skolearbeid.. jaja.. Er det en slags kunnskap (noe man kan være god eller dårlig på)? Det kan vere det ja. MANGE som er gode på det For så vidt mange dårlege også Har folk flest et forhold til dette? Ja, det vil eg tru. Eller, iallfall ungdom flest. Nei, det gjer du nok ikkje.Men er det noe jeg kan bare plutselig komme over, eller ta med meg, fordi den ligger på bakken og er "gratis"? (som en stein) Hehe, nei, hugs, det er abstrakt. (4 komma i ei setning! ) Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Er det noe mennesket har funnet opp? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Oi, leste konkret. Hvis denne abstrakte tingen er noe jeg opplever, gjennomgår el., får jeg noe positivt ut av det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå