Notatblokk Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Var det tull, eller var det med elektriske armer ironi? Det avgir ikke lys. Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 kokeplate... Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Hva i all verden skal du med en kokeplate som ikke avgir varme? 0o I alle fall - Armer passet inn i alle kriteriene, utenom det med elektrisitet! Hmm... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Det er ikke noe kroppslig Lenke til kommentar
granny Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Går det under begrepet "hvitevarer"? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Nei, men de aller, aller flest er hvite i fargen Lenke til kommentar
granny Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Nå gir jeg snart opp har det motor? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Det har ikke motor. Hint: Fast inventar i alle normale hjem Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Stikkontakt! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Jeg kan bekrefte at det er rett, siden jeg fikk vite det på jobb i dag av Julie grunnet at en annen der gjettet på det, så jeg fikk ikke lov å svare . Så bare start opp en ny du! Endret 8. august 2008 av TSP Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Stikkontakt er som sagt riktig Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Holder fast ved at det er elektriske armer! La meg ha rett, vær så snill Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Kan jeg være så snill å ta neste ord, siden Miss_Pepsi ikke har kommet med noe enda? I så fall; Abstrakt, og jeg tror at det er kun er snakk om et ord, sammensatt av et ord her. Selv om første del av ordet er et ord i seg selv. (Føler nesten jeg røper for mye nå, men det får så være) Om Miss_Pepsi kommer før noen har begynt å spørre, eller vi ikke er mer enn 5 spørsmål uti det, så kan vi jo stanse. Endret 8. august 2008 av TSP Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Er det en følelse? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Njei, det er ikke direkte betraktet som en følelse, men det er vel hvertfall en følelse som er ganske involvert her. Endret 8. august 2008 av TSP Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Er det noe man gjør? Noe man har? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Om jeg må velge av de to er det snakk om "noe man har", det er vel det det dreier seg om i det aller fleste tilfeller. (Redigert: Endret til et mindre tvilende svar) Endret 8. august 2008 av TSP Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Hmm.. fremdelses sammensatt abstrakt ord? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Japp. Det er hvertfall ikke en bestemt ting. Men skal innrømme at jeg blir litt usikker på om det er regnet som et abstrakt ord når du spør om det er det Det er vel kanskje en blanding av det helt abstrakte og det helt konkrete. Hint: Det er ikke et brukt ord i dagligtalen, blir nok brukt sjelden av folk flest om det blir brukt, men de fleste skal vite hva ordet innebærer og det står i ordboken Kanskje ordet jeg har valgt er litt for vanskelig både for meg og dere, men prøv litt til Endret 9. august 2008 av TSP Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Hvis man er i et rom sammen med hva det nå er - vil man legge merke til det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå