Notatblokk Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Brukes i forbindelse med mat? Ja, men ikke direkte Lager det lyd? Svart på tidligere Avgir det varme? Nei noen ville kanskje svart ja Er det noe som er fastmontert? Både og Lenke til kommentar
granny Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Er det noe man bruker i forbindelse med tillaging av mat? Er det noe som pleier å være på kjøkkenet hos folk flest? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Inneholder det mikroprosessorer? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Avgir det lukt når det er i bruk? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Er det noe man bruker i forbindelse med tillaging av mat? Er det noe som pleier å være på kjøkkenet hos folk flest? Ja, på en måte, men det er ikke sånn at du tenker over det Ja Inneholder det mikroprosessorer? Hæ? Avgir det lukt når det er i bruk? Nei Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Er det laget av plastikk? Lenke til kommentar
granny Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hmmm... Er på kjøkkenet til folk flest? Er elektrisk, lager ikke lyd, avgir ikke varme eller lukt. Brukes til matlaging uten at man tenker over det, er omtrent på størrelsen til en brødboks - men noe lengre??? Kan både være fastmontert og løst... Brukes det i forbindelse med tillaging av middagsmat? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Er det laget av plastikk? Ja, i hovedsak Hmmm... Er på kjøkkenet til folk flest? Er elektrisk, lager ikke lyd, avgir ikke varme eller lukt. Brukes til matlaging uten at man tenker over det, er omtrent på størrelsen til en brødboks - men noe lengre??? Kan både være fastmontert og løst... Brukes det i forbindelse med tillaging av middagsmat? Har ikke sagt det er på størrelse med en brødboks, jeg sa det også kunne være større enn en brødboks Men også mindre.. Ja, du bruker X når du lager middag, men det er ikke bevisst. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Nei, har den så mye med elektrisitet å gjøre mener du? Lenke til kommentar
granny Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Regnes det som et redskap? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Elektrisk sleiv! Miksmaster!!!! Stavmikser? Vispemaskin? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Lysrør i kjøkkentaket..? Eller tja.. de er kanskje ikke laget av plast.. :/ Hvis jeg tar feil - Er tingen tung? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Regnes det som et redskap? Nei Elektrisk sleiv! Miksmaster!!!! Stavmikser? Vispemaskin? Hvor mange ganger tror du det er lov å gjette i et innlegg, sånn egentlig? Det er ingen av dem Lysrør i kjøkkentaket..? Eller tja.. de er kanskje ikke laget av plast.. :/ Hvis jeg tar feil - Er tingen tung? Ikke noe tung, så nei Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Jeg ville skrive kjøleskap her nå men, det med størrelsen føler jeg ikke stemmer helt på det punktet. Jeg gir det likevel en sjanse, kjøleskap, fryser? - Glem det, tingen var jo ikke tung Aha! Det kan kanskje være en slik overvifte over komfyr? Hvis ikke; brukes det i middagssituasjoner hovedsakelig? Endret 7. august 2008 av TSP Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Det er ikke en vifte, og brukes ikke hovedsaklig i middagssituasjoner. Ville prøvd på en annen type spørsmål. Hint: Alle har dette Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Tenker du på forgreinere? Altså "bærbare" stikkontakter? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Neeei, jeg tenker på helt vanlige armer, som er elektriske! Men da tok jeg vel feil, tenker jeg... Lenke til kommentar
granny Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Noe alle har, som finnes på kjøkkenet, er elektrisk, uten lyd og varme.. hmmm... Avgir det lys? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå