ⅵdar Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 (endret) motorsag? Edit: eller øks? Endret 6. august 2008 av kjent bruker Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 FLAMMEKASTER Fra spøk til alvor. Bruker man den til å ødelegge noe med? Lenke til kommentar
granny Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 sirkelsag Nei - men tampen begynner å brenne så smått :!: motorsag?Edit: eller øks? Ikke riktig men du er også inne på noe.. FLAMMEKASTER Fra spøk til alvor. Bruker man den til å ødelegge noe med? Det du legger i den blir jo "ødelagt" på en måte ja... Dere burde ha spurt om det er noe "alle" har... men det er det nok ikke.... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Sånn automatisk ved-hogger-kutter-greier-som-jeg-ikke-kan-navnet-på? Lenke til kommentar
granny Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Sånn automatisk ved-hogger-kutter-greier-som-jeg-ikke-kan-navnet-på? RIKTIG! Det heter forøvrig vedkløyver.... hmmm... ukjent fenomen her kanskje? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Vedkløyver er navnet! Jeg har vokst opp med den vanlige Øksa og mennesklige muskler. Men, lar neste ord være opp til noen andre. Har for dårlig fantasi akkurat på sånt. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Da tar jeg neste Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Neida - de brukes vel av barn også kanskje??? Kan si så mye siden ingen spør at det er et verktøy/redskap Denne stussa eg litt på. Vedkløyvar og barn? Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 er det elektrisk? Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Bruker an det ute eller inne? Lenke til kommentar
granny Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Neida - de brukes vel av barn også kanskje??? Kan si så mye siden ingen spør at det er et verktøy/redskap Denne stussa eg litt på. Vedkløyvar og barn? Det gjaldt jo tråsyklene som var forsøkt som svar det da.. Hadde jo skrevet tidligere at det var for voksne da.. Endret 6. august 2008 av granny Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 er det elektrisk? Ja Bruker an det ute eller inne? Veldig, veldig mest vanlig inne, men det går an å ta med ut også. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Er det større enn en brødrister? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Er vel ikke større, men noen er kanskje lengre.. Lenke til kommentar
granny Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Er det noe som avgir lyd? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Nei, det skal det helst ikke Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Brukes i forbindelse med mat? Lenke til kommentar
Nordlandsbjoernen Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Lager det lyd? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Avgir det varme? Lenke til kommentar
granny Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Er det noe som er fastmontert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå