granny Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Er det et boblebad? Badestamp`? Ingen av delene.. da ville jeg gjerne hatt sol og varme jeg da... hagesaks? Ikke det heller nei.. Er det et boblebad? Badestamp`? Ingen av delene.. da ville jeg gjerne hatt sol og varme jeg da... hagesaks? Ikke det heller nei.. den kan man vel ha i hånden kanskje? Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Er det mest voksne som burker det? Lenke til kommentar
granny Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 gressklipper!!! Nei Er det mest voksne som burker det? Det bør være voksne ja Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Så denne tingen varmar? Er det noko som skal varme opp ting, eller er den varm fordi den må vere det for å ha noko nytte? Lenke til kommentar
granny Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Så denne tingen varmar? Er det noko som skal varme opp ting, eller er den varm fordi den må vere det for å ha noko nytte? Er ikke selve tingen som varmer, men jeg ble ihvertfall varm da jeg brukte den nå for litt siden.. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hmm, blir gjenstanden brukt på badet? Lenke til kommentar
granny Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hmm, blir gjenstanden brukt på badet? Den brukes ute da... så ikke på badet nei.. Lenke til kommentar
granny Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Trå-sykkel? Neida - de brukes vel av barn også kanskje??? Kan si så mye siden ingen spør at det er et verktøy/redskap Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Svett av å bruke, for stor til hendene, og ikke en gressklipper... Er vel ikke noe sært sånn som en sand-kompressor eller noe i den dur? Lenke til kommentar
granny Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Svett av å bruke, for stor til hendene, og ikke en gressklipper... Er vel ikke noe sært sånn som en sand-kompressor eller noe i den dur? Ikke noe så sært nei.. men litt nærmere en mange andre her du... Er det en hammer? Ikke det heller - er vesentlig større Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Står den stille, eller beveges den rundt? Lenke til kommentar
granny Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Står den stille, eller beveges den rundt? Den står stille men det er bevegelse når den brukes. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Eh, løvblåser? Hvis ikke; Bruker man det mer om sommeren enn vinteren? Endret 6. august 2008 av TSP Lenke til kommentar
granny Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Eh, løvblåser? Hvis ikke; Bruker man det mer om sommeren enn vinteren? Er ikke det heller. De fleste som bruker det, bruker det vesentlig på forsommeren/sommeren. Kan gi et lite tips da... En som nevnte noe om varme her.. ikke dumt å spille litt videre på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå