Zapticon Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Er det noe man kan ta med på et fly uten å bli stemplet som terrorist? Haha, er så mange flotte spørsmål innpå her Men poste kategori også? Remember: KATEGORI/RIKE, ABSTRAKT/KONKRET, SAMANSETT AV EITT ELLER TO ORD I'm happy! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Er det noe man kan ta med på et fly uten å bli stemplet som terrorist? Ja, absolutt. Jeg sa konkret, sammensatt av to ord... rike? Hva slags rike? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Er det noe man kan ta med på et fly uten å bli stemplet som terrorist? Ja, absolutt. Jeg sa konkret, sammensatt av to ord... rike? Hva slags rike? Jepp, I know that. Tenkte på at du kunne røpe om det var dyreriket, mineralriket, noko ein kan eta, tja, ett eller ana slikt. Berre for å få eit tema å halde seg til. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det uunngåelige spørsmålet: Er det større enn en brødrister? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det uunngåelige spørsmålet: Er det større enn en brødrister? En smart en. X kan være begge deler Jeg kan ikke akkurat si "kategori er mat", det blir for lett. Men hvis det blir veldig vanskelig, skal jeg heller være litt grei. Jeg vet ikke om jeg klarer å si noen kategori uten at det blir veldig lett nemlig. Okei da.. "Innendørs". Lenke til kommentar
granny Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Er det noe man kan spise? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Er det noe man kan spise? Nei Er det et møbel? Nei Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Er det noe de fleste husholdninger har? Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Bruker man det vanligvis sammen med noe annet? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ja, blir for lett ved å seia kategori. Men dei sa alltid kva "rike" det var på 20 spørsmål. Dyreriket, mineralriket. øhm, kjem ikkje på fleire. Går det an å finna i naturen? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Er det noe de fleste husholdninger har? Ja, de fleste Bruker man det vanligvis sammen med noe annet? Hmm.. neeh Er det et verktøy? Nei Er det elektrisk Absolutt ikke. Kanskje i fremtiden, hahaha :!: Ja, blir for lett ved å seia kategori. Men dei sa alltid kva "rike" det var på 20 spørsmål. Dyreriket, mineralriket. øhm, kjem ikkje på fleire. Går det an å finna i naturen? Finnes ikke i naturen Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 har det noe med hygiene å gjøre? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Er det en akseptert julepresang jeg kan gi til mine nærmeste slektninger? Endret 5. august 2008 av TSP Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 har det noe med hygiene å gjøre? Nei, langt ifra har det håndtak? Ikke vanlig med håndtak på X Er det en akseptert julepresang jeg kan gi til mine nærmeste slektninger? Ja, det vil jeg tro Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 avgir det varme? Nei, haha :!: Da er noe veldig, veldig feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå