granny Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Gulrot Skulle likt deg se å blande de ingrediensene Ikke gulrot nei.. Og det er ikke en ingrendiens. Jeg er helt satt ut Smaker det surt? Ikke hvis det ikke har stått og blitt surt... Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Bein/kjøttbein? Lenke til kommentar
granny Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Tenke litt på at det består av flere ingredienser nå da dere.... Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 No har ikkje eg lest forslag til spørsmål, så har igrunn ikkje peiling, men yoghurt? Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 stroganoff---(gryterett) (jeg burde kanskje lese nøyere gjennom tidliger spm og svar...) Lenke til kommentar
granny Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 ja.. ellers er det jo ikke så mye vits med 20 spørsmål da... Det er ikke gryterett Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Vert det ete til fest og høgtider? Lenke til kommentar
granny Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Vert det ete til fest og høgtider? Tampen brenner! Mang vil forbinde det med en spesiell høytid, men mange spiser det også mye oftere.. ofte en gang i uka (ihvertfall på landsbygda...) Lenke til kommentar
Nordlandsbjoernen Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Er det grøt? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Er det typisk norsk mat? kjøt? Arg, graut, selvfølgeleg. Endret 4. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
granny Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Er det grøt? Riktig helt korrekt var det risengrynsgrøt.. Lenke til kommentar
Nordlandsbjoernen Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Uhyeah Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Velkomen til Diskusjon Nordlandsbjørnen! Lett å hamna på leikeplassen i starten By the way, signaturen din bryter vel ganske mykje med retningslinjene til diskusjon.no. Maks 4 linjer i signatur! Lenke til kommentar
Nordlandsbjoernen Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Ops, skal fikse det:P Lenke til kommentar
granny Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Nordlandsbjørnen måtte stikke og sa jeg kunne ta neste også.. men jeg har nattevakt.. så bedre noen andre tar en ny oppgave, så kan jeg gjette når jeg har stunder Fritt fram for neste altså! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Jeg tar neste Lenke til kommentar
granny Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Setter du inn kategori - eller begynner vi bare? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Konkret, satt sammen av to ord! Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Er det noe man kan ta med på et fly uten å bli stemplet som terrorist? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå