Zapticon Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Aha, så ein kan oppbevara noko i denne tingen? Ballong? Kan oppbevare noe i den ja:) Ikke ballong nei Edit: En tung ballong??? Vannballong Ok, øh, så denne tingen kan ha forskjellige former då? Vert det brukt i samband med matlaging? Lenke til kommentar
granny Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Aha, så ein kan oppbevara noko i denne tingen? Ballong? Kan oppbevare noe i den ja:) Ikke ballong nei Edit: En tung ballong??? Vannballong Ok, øh, så denne tingen kan ha forskjellige former då? Vert det brukt i samband med matlaging? Nei.. husk at det er et sammensatt ord også da Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Vannballong er jo et sammensatt ord. Plastikkpose? Lenke til kommentar
granny Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Vannballong er jo et sammensatt ord. Plastikkpose? Var ikke ballong da.. Ikke plastikkpose heller Lenke til kommentar
granny Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Matboks? Nei - flere spørsmål kanskje? Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 jeg tar en sjans og sier søppelbøtte Lenke til kommentar
granny Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 jeg tar en sjans og sier søppelbøtte feil Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 jeg tar en sjans og sier søppelbøtte feil Er det vanlig å oppbevare mat i den? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Er det vanleg å oppbevare vatn/væske i denne? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Oppbevarer man skruer i X? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Vann/saft/drikkemugge? Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 jeg sier brødboks! Lenke til kommentar
granny Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 jeg tar en sjans og sier søppelbøtte feil Er det vanlig å oppbevare mat i den? Ikke noe med mat å gjøre nei Er det vanleg å oppbevare vatn/væske i denne? Ikke det heller.. Oppbevarer man skruer i X? Ikke skruer heller Vann/saft/drikkemugge? Ikke væsker nei jeg sier brødboks! Ikke noe spiselig Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Er ordet over fem bokstaver langt? Lenke til kommentar
granny Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Er ordet over fem bokstaver langt? Det er det. Et lite tips: Vil tro at dere alle sammen har hatt det - men ikke sikkert alle har det nå selv om jeg har det Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Er X hardt? Som plastikk liksom. Lenke til kommentar
granny Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Er X hardt? Som plastikk liksom. Det tror jeg nok de fleste er ja :!: ikke nødvendigvis plastikk da Endret 1. august 2008 av granny Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Er ordet over fem bokstaver langt? Det er det. Et lite tips: Vil tro at dere alle sammen har hatt det - men ikke sikkert alle har det nå selv om jeg har det Bleie? Edit: Neida, frå spøk til alvor. Legokasse? Endret 1. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
granny Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Er ordet over fem bokstaver langt? Det er det. Et lite tips: Vil tro at dere alle sammen har hatt det - men ikke sikkert alle har det nå selv om jeg har det Bleie? Pass deg nå - er det et sammensatt ord da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå