Zapticon Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Det blir elektrisk? Noko ein kan lada opp? MP3-spelar? Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Mobiltelefon? er nok ikke det Det blir elektrisk? Noko ein kan lada opp? MP3-spelar? Kan ikke lades opp i den forstand og er heller ikke en mp3 spiller Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Er det noko eg kunne klart meg foruten? Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Er det noko eg kunne klart meg foruten? Du kunne greid deg uten det så lenge du har hatt noe å bruke istedenfor. Lenke til kommentar
granny Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Er det en batterilader? Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Er det en batterilader? Nei:P vanskelig denne her tror jeg? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Eller vanlige batteri? Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Nei, det er ikke noen form for batteri. Ett hint: Det brukes mer på vinteren enn på sommeren. Lenke til kommentar
granny Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Er det noe som går ved hjelp av en motor? Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Er det en peis? Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Er det noe som går ved hjelp av en motor? Nei Er det en peis? og nei Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 ett hint til. 7 bokstaver _ _ _ P _ _ _ Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 det blir brukt meir om vinteren enn om sommaren, så det er ein noko som varmar då kanskje? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 ett hint til. 7 bokstaver _ _ _ P _ _ _ Biopeis? Lenke til kommentar
granny Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Er det noe man kan ha på seg? Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 det blir brukt meir om vinteren enn om sommaren, så det er ein noko som varmar då kanskje? Vel når det blir vinter så blir det ikke bare kaldt, men det blir også noe annet. ett hint til. 7 bokstaver _ _ _ P _ _ _ Biopeis? Hehe, nei Er det noe man kan ha på seg? Nope! Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Det blir snø! Og glatt! SNØPLOG! Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Det blir snø! Og glatt! SNØPLOG! Ja det blir snø! Men snøen, kulden og istapper har ingenting med denne å gjøre. Varmekabler? Brukes ikke til oppvarming Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Er det noko som vert brukt ute? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå