granny Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Er det en type pålegg man har på brødskiven? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Er det søtt? Ja, er vel det. Men ikkje sånn godteri eller jordbær-søtt. Bruker man det når man baker? Umh, nei, men du er inne på noko veldig viktig når det gjeld baking Er det en type pålegg man har på brødskiven? Nein Forresten, korleis funkar den multiquotefunksjonen? Veldig grei å bruke i slike trådar! Lenke til kommentar
granny Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Er det noe man bruker som pynt på kaker? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Er det noe man bruker som pynt på kaker? Nei, ein brukar det jo ikkje når ein bakar Lenke til kommentar
granny Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Tenkte jo på før servering jeg da ... Er det noe som brukes som "snacks"/godteri? Lenke til kommentar
granny Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Er det noe som tilberedes i stekeovn? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Tenkte jo på før servering jeg da ... Er det noe som brukes som "snacks"/godteri? Ikkje som godteri, og kan ikkje kallast snacks heller akkurat. Ja! Det er noko som kan tilberedast i steikeomn! Endret 1. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
granny Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Derav tipset om baking ja.. hmmm? Er det noe som er vanlig å ha som "lørdagskos"? Består det av flere ingredienser som blandes sammen før det stekes? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Derav tipset om baking ja.. hmmm? Er det noe som er vanlig å ha som "lørdagskos"? Lørdagskos? Tja, ikkje akkurat vanleg vil eg påstå. Det meste som blir steikt består vel av fleire ingrediensar vil eg tru Men dette er eigentleg noko som er mest vanleg å kjøpa, ikkje tilbereda sjølv. Endret 1. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
granny Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Blir det brukt som dessert da? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Blir det brukt som dessert da? Tja, eg pleier ikkje å ete det til dessert. Meir vanleg til kaffi kanskje. Lenke til kommentar
granny Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Nå er jeg totalt forvirret! Ikke kake - men vanlig til kaffen og tilberedes i stekeovn? Serveres det varmt? Lenke til kommentar
granny Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Eller er det kake kanskje? Det ble vel ikke spurt om det - bare om det ble brukt når man bakte... Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Eller er det kake kanskje? Det ble vel ikke spurt om det - bare om det ble brukt når man bakte... Er ikkje kake nei Liten oppsummering: Spiseleg Bakevare Søtt produkt Blir tilberedt i steikeomn Er ikkje berre kake som vert tilberedt i steikeomn. Lenke til kommentar
granny Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Er det myk konsistens? Lenke til kommentar
granny Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Eller er det kake kanskje? Det ble vel ikke spurt om det - bare om det ble brukt når man bakte... Er ikkje kake nei Liten oppsummering: Spiseleg Bakevare Søtt produkt Blir tilberedt i steikeomn Er ikkje berre kake som vert tilberedt i steikeomn. Nei - men som serveres til kaffe?? Kommer ikke på noe jeg nå.. men kommer sikkert til å si "selvfølgelig" når svaret kommer :!: Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Er det myk konsistens? Matvaren er mjuk ja. Er mykje som går an å servera til kaffen veit du. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Boller uten rosiner? Lenke til kommentar
granny Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Jada.. men som varmes i ovenen da? Du svarte ikke på om det ble servert varmt.. Er det noe som er vanlig over hele landet eller er det mer områdespesifikt? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Boller uten rosiner? Haha, nærmare går det ikkje an å kome! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå