Miss_Pepsi Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Er det marshmallows? Det finnes vel i fler farger og er jo ikke bare ett merke/navn, og det brukes ofte som grilldessert?.. Men kommer ikke på noe bedre forslag selv. Kjøper man det varmt, eller varmer man det hjemme? Lenke til kommentar
granny Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Er det ferdige poser med små enheter i? Da burde du svart JA på denne - forvirret meg skikkelig... Vel - ny oppgave Konkret Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Den tingen her finst i dei fleste norske hjem? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) marshmallows ? skjønner jeg ikke er oppdatert på godterifronten oppgaven: er det noe levende ? Endret 4. oktober 2008 av Fjellvaaken Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg kjenner ikke til flere farge-varianter innen marshmallows (og det gjorde heller ikke google), og jeg kjenner ikke til poser med "små" enheter i, bare poser store poser med masse marshmallows i. Men men, litt vanskelig =) Lenke til kommentar
granny Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg kjenner ikke til flere farge-varianter innen marshmallows (og det gjorde heller ikke google), og jeg kjenner ikke til poser med "små" enheter i, bare poser store poser med masse marshmallows i. Men men, litt vanskelig =) Masse marshmallows=små enheter Aldri sett EN stor marshmallows i pose jeg da.. hihi.. men nok om det... Den tingen her finst i dei fleste norske hjem? Ja det tror jeg nok at den gjør - ihvertfall til visse tider marshmallows ? skjønner jeg ikke er oppdatert på godterifronten oppgaven: er det noe levende ? Det er det ikke Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 visse tider - har det med høytider å gjøre ? Lenke til kommentar
granny Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 visse tider - har det med høytider å gjøre ? Det har det ikke Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 <<Ja det tror jeg nok at den gjør - ihvertfall til visse tider>> Betyr det at dette er noe som ikke er kjøpt ? Lenke til kommentar
granny Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 <<Ja det tror jeg nok at den gjør - ihvertfall til visse tider>> Betyr det at dette er noe som ikke er kjøpt ? I hovedsak er dette noe man kjøper, men man KAN lage selv også Lenke til kommentar
granny Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg skal på hundeutstilling i Kongsvinger i morgen, så får ikke mulighet til å svare på spørsmål før i morgen kveld. Hvis dere vil lage en annen oppgave så lenge er det fritt fram Lenke til kommentar
granny Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Tilbake igjen - ingen som har spørsmål? Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Er det en del? Eller er det flere deler som er sett sammen til en ting? Lenke til kommentar
granny Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Kan vel si at det er to "deler" Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 planteriket og mineralriket? Lenke til kommentar
granny Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Tja... ikke planteriket tror jeg? Men mineralriket ja - det blir det nok Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 er det ett hjelpemiddel som man finner på kjøkkenet? Lenke til kommentar
granny Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 er det ett hjelpemiddel som man finner på kjøkkenet? Nei, det er vel heller sjelden - men ikke så dumt spørsmål.. Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 men ett innendørs hjelpemiddel er det? som vi stort sett finner i stuen eller på soverommet? Lenke til kommentar
granny Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Det har jeg vel ikke sagt noe om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå