GeirHH Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Finnes det til vanlig i en godterihylle i en matvarebutikk ? Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Kommer det i en pose som er lufttett, eller er det mer pakket inn? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Finnes det til vanlig i en godterihylle i en matvarebutikk ? Man blir ikke overrasket av å se det, men ikke alle butikker har det. Kommer det i en pose som er lufttett, eller er det mer pakket inn? Ja/nei. Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Knaser det når man spiser det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Nei, det gjør det ikke. Lenke til kommentar
granny Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Pleier man putte hele i munnen på en gang eller tar man biter av den? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 De fleste vil nok ikke glefse i seg hele enheten på en gang. Lenke til kommentar
probin Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) er det evighetskule? (om jeg har riktig ^^.. så kan noen andre ta ordet.. glemte det at jeg ikke har tid til å se på tråden hele døgnet:P) Endret 3. oktober 2008 av probin Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Det har jeg faktisk aldri hørt om, så nei. Hva er en evighetskule??? Lenke til kommentar
probin Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 dette her en evighetskule! evighetskule Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Er det tyggis? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 dette her en evighetskule! evighetskule Det der må jeg absolutt ta å skaffe meg! Er det tyggis? Nei, det er nok ikke tyggis. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 sukkerspinn? tror det er det det heter. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Nei, ikke det heller, gitt. Ta en titt gjennom tidligere spørsmål/svar og lag en samling, litt enklere å se da. Lenke til kommentar
granny Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Nei, ikke det heller, gitt.Ta en titt gjennom tidligere spørsmål/svar og lag en samling, litt enklere å se da. Er det rødt av farge? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Nei, ikke som jeg har hørt om iallefall. Sikkert noen som har laget det og, dog... Endret 3. oktober 2008 av Slimda Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 noe kjekslignende (mel i det da) ? Lenke til kommentar
granny Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 er det noe man spiser hele året eller er det mest i spesielle høytider? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 noe kjekslignende (mel i det da) ? Nei er det noe man spiser hele året eller er det mest i spesielle høytider? Dette kan nytes når som helst. Lenke til kommentar
granny Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Er mandler en av ingrediensene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå