GeirHH Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 eksisterte dette for 40-50 år siden ? Lenke til kommentar
granny Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 eksisterte dette for 40-50 år siden ? Nei langt i fra Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 avgir det lyd? Lenke til kommentar
granny Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) avgir det lyd? Tja.. siden jeg ikke har en selv er jeg litt usikker på om man kanskje også kan få lyd, men det er ikke i hovedsak det dette brukes til ihvertfall Endret 1. oktober 2008 av granny Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 er det noe som man alltid har på et sted, eller tar man det med seg rundt? Lenke til kommentar
granny Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 er det noe som man alltid har på et sted, eller tar man det med seg rundt? Man kan ta det med seg rundt hvis man ønsker det, men er nok mest vanlig å ha det stort sett på et sted Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 hmm.. avgir det noe varme? Lenke til kommentar
granny Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 hmm.. avgir det noe varme? Ikke noe av betydning vil jeg tro Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 hmm.. er det noe som er veldig personlig, eller kan andre også låne den.. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 er dette i vanlig salg hos en elektrobutikk (type Elkjøp) ? Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 beveger den på seg? Lenke til kommentar
granny Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 hmm.. er det noe som er veldig personlig, eller kan andre også låne den.. Alle kan bruke den, men kan fort bli veldig personlig... hmmm er dette i vanlig salg hos en elektrobutikk (type Elkjøp) ? Ja du vil nok finne den der. beveger den på seg? Det gjør den ikke. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Jaja, skal innom Elkjøp imorgen så jeg får ta med alle spm. og svar og si at jeg skal ha en sånn vare Men pynt vs funksjon - kjøper de fleste dette primært som pynt ? Endret 1. oktober 2008 av Fjellvaaken Lenke til kommentar
granny Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Jaja, skal innom Elkjøp imorgen så jeg får ta med alle spm. og svar og si at jeg skal ha en sånn vare Men pynt vs funksjon - kjøper de fleste dette primært som pynt ? tja.. det vil jeg påstå... Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 hmm.. vanskelig oppgave altså! HAr den noe slags ramme? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 ramser litt opp: kan være både større og mindre enn en brødrister _kan_ henge på veggen...kan tas med rundt, men mest vanlig på ett sted en ting til pynt som samtidig har en funksjon må ha strømkilde avgir lys, men ikke som en lampe fantes ikke for 40-50 år siden kan kjøpes i en elektrobutikk Alle kan bruke den, men kan fort bli veldig personlig Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 noe må jeg bare finne på å spørre om: antar du at dette finnes i over 50 % av hustandene ? Lenke til kommentar
granny Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 hmm.. vanskelig oppgave altså! HAr den noe slags ramme? JA noe må jeg bare finne på å spørre om: antar du at dette finnes i over 50 % av hustandene ? Nei det gjør den nok helt sikkert ikke enda.. men tror det kommer mer og mer... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Digitale bilderammer? Endret 2. oktober 2008 av Slimda Lenke til kommentar
granny Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Digitale bilderammer? Der kom du ja luringen :!: Du har helt rett! Ordet er ditt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå