Gå til innhold

[BK] Metallresirkulering: rust og blå himmel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første bildet blir litt for rett frem og kjedelig for meg, det andre har mer for seg, men er uenig i at forgrunnen skal være uskarp, dette forstyrrer balansen i bildet synes jeg. Jeg hadde foretrukket at forgrunnen hadde vært skarp, siden blikket gjerne starter i begynnelsen(nederst) av bildet og ledes innover, en uskarp forgrunn bryter dette og det fungerer dårlig i mine øyne.

Bildene har forøvrig mye å gå på når det gjelder etterbehandling(jeg nekter å bruke ordet "redigert"), og personlig skjønner jeg ikke hvorfor du gjør et poeng ut av at bildene ikke er etterbehandlet.

Beklager at dette ble temmelig ensidig negativt, så ta det ikke personlig, jeg skjønner godt hva du så her i motivene.

Mvh

Amund

Lenke til kommentar

Som jeg ofte har skrevet har jeg kommet frem til at rustbilder skal ha så stor dybdeskarphet som mulig. Strukturen i rusten er minst like viktig som tonen, så det kler ikke bruk av liten DOF i alle tilfeller. Spesielt ikke slike som har en tendens til å bli monotone.

Men jeg liker at du har valgt en røff kant i toppen. Det er litt annerledes i forhold til mer skjønnmalende rustbilder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...