janken Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg holder på å lage en nettside og trenger html koden for "mellomrom". jeg vil ikke ha teksten på høyre eller venstre eller mittstill. Jeg trenger virkelig hjelp....... Lenke til kommentar
christt Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Prøv med no break space. Får ikke skrevet koden her pga at den blir fjernet av systemet. Ellers så kan du jo bruke stylesheets for absolutt posisjonering. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Lær deg å bruke tabeller i designen så skal det gå vesentlig bedre . Hva slags program bruker du til å lage htmlen? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Prøv med no break space. Får ikke skrevet koden her pga at den blir fjernet av systemet.Ellers så kan du jo bruke stylesheets for absolutt posisjonering. & n b s p ; (uten mellomrom) Og ja: du burde absolutt lære deg å bruke tabeller. Er ikke så vanskelig det heller... Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Med css kan du jo bruke allverdens muligheter. fra px til cm og det du vil. Lenke til kommentar
janken Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 Takk for hjelpen. Kanskje jeg bør se nærmere på "tabeller" om det er det rette. Jeg bruker coffecup HTML Editor. Fungerer veldig bra, men det er en trial version. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Du burde også prøve Macromedia Dreamweaver, det er i min mening meget bra. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 eller notepad + html-kunnskaper, som er enda bedre. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Lær deg å bruke tabeller i designen så skal det gå vesentlig bedre . Hva slags program bruker du til å lage htmlen? Ikkje eit spesielt bra råd etter mi meining. Tabellar er laga for å framstille data på ein fornuftig måte (data som passar til å vere tabulariserte), ikkje til å lage layout. Til layout er det CSS som gjeld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå