Olavxxx Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hei, Jeg kjøpte en helt ny printer i dag og det ene printerhodet står "brukbar" på, mens det andre står "god". Se gjerne her: ps. det var en ny skriver og jeg har skrevet ut bare ca 5 testsider. Denne meldingen var der fra begynnelsen. jeg synest cyan ser litt stripete ut.. (akkuratt som om det mangler blekk). Ellers, ble jeg også "lurt" litt.. Skriveren skulle være på 50% rabatt, men jeg betalte jo 2000kr for den, som etter litt google viser seg å være fullpris.... :S Har mailet datakjeden vedr. prisen allerede, men bør jeg også kreve nytt printerhode? Alternativ er jo å heve hele kjøpet.. Jeg trodde jeg kjøpte en skriver i klassen ovenfor den jeg nå kjøpte... litt nedsig... Men enda mer nedsig at jeg trodde jeg hadde fått 50%, hehe.. samt det med skriverhodet da :S HP - it just sucks. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Ser ut som man kan stole på datakjeden :-) Får differansen tilgode, samt om skriverhodet ikke endrer status v/ rengjøring, bestiller de nytt til meg. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 ble litt enmannsfele her Fikk begge på grønn nå! Prøvde først dyserens, ingen hell... Prøvde div annet også. Til slutt tok jeg ut dysehodene som ikke var helt 100%, ristet på den (som jeg også gjorde før montering, jfr instrukser). Tørket av kretskontakten (selv om denne var ren) og satte den tilbake. Så lagde den masse lyder... kjørte en ny dyserens. og nå er den grønn. Bare synd jeg sikkert har brukt 100kr i blekk på dette, lol.. men nå funker iallefall skriveren og jeg har tilgodelapp på differansen i pris hos datakjeden. So, yes! +1 til datakjeden (Bergen).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå