carmelita Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Ja, nå har sommeren kommet, og for meg er det ensbetydende med Skjærgårds (en festival). Tok mange bilder, men disse to er blant de jeg ble mest fornøyd med. Så hva syns dere? EDIT: Jeg visste det var noe jeg hadde glemt. Nå er størrelsen endret Endret 7. juli 2008 av carmelita Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 At de er digre. Krymp dem til en størrelse hvor de for eksempel er 1500 piksler langs lengste side. Etter tommelneglene å tømme ser det bra ut, men jeg kan ikke si noe mer før jeg har dem i en fornuftig størrelse. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Begge bildene funker bra, men favoritten ble av gitaristen; mye energi og utstråling! Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Ja, er enig med Carny her ja. Ble flott lys på den også. Man har jo ikke kontroll over dette på konserter, men det er utfordrende å klare å ta bilder i det man har av lys. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Ja, dette med lyset fikk jeg virkelig erfare. Ingen enkel jobb å få det brukelig. Hva var det som manglet for å få det bedre? Jeg er klar over at det på første bildet er utbrent noen steder, og at på gitaristbildet så er toppen av halsen kutta vekk, men annet enn det. Begge bildene er forøvrig av samme fyren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå