Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

CD-spiller/Frontsystem/"Baksystem"/Sub - Spørsmål

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det verdt å legge ut over 3000 for en spiller? Den vil jo bli brukt endel, og kommer i begynnelsen til å bli brukt sammen med 2x DY9410 10" på en BF4501 forsterker med muligens SPX-REF 6,5" settet til Alpine foran. Kommer etterhvert til å bygge inn høyttalere bak, men vil vente litt. Da er det mulig jeg kjøper en forsterker til de settene. Blir samme foran som bak :)

Eller blir jeg like fornøyd med 9880R ?

- http://www.mamut.net/dynabel/subdet699.htm

EDIT: Så på prisene for å kjøpe fra f.eks. USA, og da kom en Alpine 9887 med fjernkontroll og kabel for iPod (pluss frakt) på 2250,- norske! I Norge koster samme spilleren rundt 4-5000,-

Det må da være verdt det? :) Får spilleren i løpet av 7-12 dager.

Men hva er forskjellen på 9887R og en 9887?

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

jeg vil si ja uten tvil på å legge over 3000 i spiller, da har du spiller i mange år, en ting jeg undres over er spx komp sett men S serie i 4"? dette blir jo litt rart,

litt overkill sammenligning men 400 hesters motor på org eksos fra en 1 er golf.

X settet trenger også forsterker for å yte skikkelig=)

Lenke til kommentar

4" er for å fylle opp plassene i dashbordet, får ikke inn mer enn 4" og ta så jeg på det de hadde av 4" Alpine høyttalere, enkelt og greit.

Tror jeg kanskje satser på SPX-17REF i stedetfor PRO, og kjøper bare foran i første omgang. Vil jeg merke stor forskjell om jeg går med fra 9887 til 9886 headunit?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...