Pus_1808 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Skulle slå på pc'n min i går, og den funka ikke. Jeg trykket på "power"-knappen, men alt som skjedde var at knappen lyste et par ganger (det virket som den "levde", men at den ikke klarte å fortsett, og at den bare ga opp) Har ikke veldig mye peiling på pc'er, i hvert fall ikke sånn teknisk, men er det vanskelig å finne ut hva som er galt? Klarer det mest sannsynlig ikke selv, men er det vanskelig (eller tar det lang tid) for en fagmann å finne ut hva som er galt? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Kan være strømforsyningen. Har pcen fungert normalt før? Har du gjort noen endringer i det siste? Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Pc'n er tilkoblet strøm, og jeg har dobbeltsjekket alt av kontakter (det er ikke så mange å sjekke siden det er en pc, men alt som skal være i er i) Jeg har ikke gjort noen spesielle endringer heller, men den ble litt tregere på "slutten". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå