ThaMastha Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 lure meg greide å overbevise megselv at jeg skulle ta av thermal paden på vifta når jeg fikk den...resultatet ble en thermal pad med masse hakk inntil kjøleribba...alltså dårlig kontakt mellom cpu og pad`en...Arctic Silver 2 vil hjelpe utrolig mye i så fall...har jeg rett?...skal jeg ta av thermal pad`en på viffta før jeg legger as2 på?...idle temp =31 max max 56 Lenke til kommentar
thoering Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 skrap av den j**** paden du. ikke skrap med noe av metall! en ispinne eller noe duger bra. plansliping etterpå er å anbefale, og fullfør med et tynt lag ASII ja :wink: Lenke til kommentar
mr.a Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 tre ord: bruk isopropanol (fra jernia) Lenke til kommentar
Rage Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Jepp. Du burde rense med isopropanol, så tar du en runde plansliping og til slutt legger du på et tynt lag med Artic Silver. Lykke til! -Rage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå