Xander^ Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hei! Lånte kameraet av dama i dag og tok et bilde av et motiv jeg syntes var morsomt Jeg har prøvd å la være å ødelegge bildet i PS og lurer nå på hva dere synes, tatt i betrakning at jeg er rimelig fersk i fotografering og redigering. D300 Nikkor AF-D 50mm 1.4 Sirkulert polarisasjonsfilter Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Ideen kan brukes andre steder enn i disse omgivelsene. Det er et naturlig sted for skoene, men denne typen vegger er ikke særlig fotogene på nært hold. Rammen også svært upassende. Gullring i grisetryne, hvis du forstår meningen. Den er negativ om rammen, ikke bildet. Det passer ikke med tofarget ramme til en slik bilde. Tjukkelsen er grei, men ikke den må enten være sort eller hvit. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Med andre ord; fiks rammen og finn mer fotogene bordkle? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Eller kanskje noe annet enn bordkledning. Kanskje å forlate huset og hagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå