Saruman!!! Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg har en ferdig-redigert film som jeg gjerne vil sende tilbake til kameraet, men der stopper det. Filmen blir sendt over til kameraet, men resultatet er at skjermen (på kameraet) er dekket av et rutete mønster. Det er fire firkanter på skjermen hvor jeg kan se filmen i bakgrunnen. ser også ut som den går litt hakkete. Er det noen som har en løsning på dette problemet ? Pinnacle S 8.3 AMD XP2000+ Asus a7n8x deluxe 512mb Twinmos m/Winbond PC3200 Gainward TI4200 64mb IBM Deskstar HDD Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Hmm. Har ikke dette problemet på mitt PC9 kamera. Men jeg sliter med å få filmen tilbake. Hakket og ble helt blå skjerm. Etter mye testeing viser det seg at mitt firewire kort er litt ødelagt. Har du muligheten så prøv kameraet på en annen maskin. Eller kontakt Sony og hør om det kan skyldes kameraet. Lenke til kommentar
pbr Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hei, Har opplevd akkurat det samme med opptak til en Sony DSR-11 gjennom FireWire-porten på nøyaktig samme hovedkort (Asus a7n8x deluxe). Jeg testet med opptak via FW på et Soundblaster Audigy-kort på en annen PC med et annet hovedkort (MSI ???) og da gikk det helt fint. Så siden du har samme problem med samme hovedkort, så har jeg begynt å mistenke at hovedkortet eller noen av driverne til dette hovedkortet forårsaker feilen. Correct me if I'm wrong! -pbr- Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 er det integrert firewire på hovedkortet ? prøv å lån et firewirekort og overfør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå