Xpi Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Nokia 6220 Classic tråden En liten tråd om den nye telefonen fra Nokia som legger seg rett under N82 og N78 i pris. Ca 2700-2900 kroner uten abb. Tester viser at kameraet på denne holder like bra standard som N82 sitt. Den har også en ekte blitz. Den kommer med en A-GPS med siste versjon av Nokia Maps 2.0. Omtaler på nett: Amobil.no Flere bilder: Bilder, N82 vs 6220 Classic http://www.allaboutsymbian.com/gallery/ite...220_Classic.php Menysystem: S60 3rd Ed. Feat.pack 2 Siste firmware : ? Utforming: Klassisk Høyde: 10.8 cm Bredde: 4.7 cm Tykkelse: 1.5 cm Vekt: 90 gram Display 2,2 tommers TFT QVGA-display med oppløsning på 320 x 240 piksler og opptil 16 millioner farger Vis skjermen i stående eller liggende modus (avhengig av program) Bildefunksjoner Kamera med 5 megapiksler og Carl Zeiss-autofokuslinse Innebygd Xenon-blits og autofokuslys CIF-tilleggskamera (CIF+ 384 x 320 piksler) for videosamtaler Videoopptak og -avspilling opptil VGA 30 bilder per sekund Navigering Innebygd GPS med A-GPS-støtte. Kommer med Google Maps versjon 2 og 90 dagers prøveversjon av stemmenavigering. Musikk Musikkspiller som støtter MP3/AAC/ACC+/eAAC+/WMA RDS FM-radio Tilkobling Bluetooth 2.0 2,5 mm AV-kontakt Høyhastighets micro-USB-grensesnitt til PC 2 mm DC-kontakt TV-utgang Dataoverføring GPRS, EDGE, 3G og Super-3G: Driftsfrekvens HSDPA, WCDMA 900/2100 og GSM/EDGE 850/900/1800/1900 Annet Lagringsminne innebygget: 120 MB Minnekortstøtte: Ja Minnekorttype: Micro-SD/T-Flash, MicroSDHC Taletid i GSM-nettet: 3.5 timer Taletid i 3G-nettet: 2.5 timer Hviletid, maks: 250 timer Full spesifikasjon her Unboxing : name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Video Review: name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 7. juli 2008 av Xpi Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Vurderer sterkt å kjøpe denne telefonen idag. Den er liten, har gps og et relativt ganske bra camera med god blits vistnokk. Noen som har noen pointers om hvorfor jeg ikke burde kjøpe den? Programfeil eller noe kanskje? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) ja da er den kjøpt Edit: Mobil er testet, og den er genial Cam og blits funket exelent i mørket og gps er helt super enkel og funker bra! Super mobil til den prisen Edit: Første bugg funnet.. Mobiln har en go tendens til å koble seg "ut" når man kobler til usb cabel Endret 10. juli 2008 av MrSmile Lenke til kommentar
Freddy89 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg tok i bruk min 6620 i går og jeg er kjempefornøyd! et utrolig bra kamera. og skjermen er meget bra og skarp! meny systemet til s60 er avansert, har hatt det tidligere for et par år siden, men vender meg nok til det! men jeg har et spørsmål: Hvor kan jeg laste ned gratis temaer, spill og andre programmer uten at jeg trenger å bekymre meg for at jeg får virus? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 vell det ligger link til dpwnloads til temaer inne på menyen, annet enn det veit jeg ikke enda Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg tok i bruk min 6620 i går og jeg er kjempefornøyd! et utrolig bra kamera.og skjermen er meget bra og skarp! meny systemet til s60 er avansert, har hatt det tidligere for et par år siden, men vender meg nok til det! men jeg har et spørsmål: Hvor kan jeg laste ned gratis temaer, spill og andre programmer uten at jeg trenger å bekymre meg for at jeg får virus? www.zedge.net Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ingen andre som har denne modellen? Den er jo genial til den prisen! Jeg tok sikkert 100 festbilder i helga i dårlige lyst rom og bildene ble super Lenke til kommentar
Freddy89 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg har kjøpt den da! har hatt den i over 1 uke nå. er kjempefornøyd med den. Var på slektstevne i helga, tok en del bilder der ute i sola. de er fantastiske! Hvordan er det med deg, har du lagt over noen spill, eller programmer? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 niks, ingen programmer. Noen å annbefale? Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Flere erfaringer med denne mobilen? Er det f.eks så dårlig lyd under samtaler som er nevnt andre plasser, er den veldig knirkete og evt batterikapasitet? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Flere erfaringer med denne mobilen? Er det f.eks så dårlig lyd under samtaler som er nevnt andre plasser, er den veldig knirkete og evt batterikapasitet? Den er ikke akkuart laget av noe stål, så den virker litt plastikfantastic ja, men den holder mål på det. Lyden har jeg ikke noe å klage på. Litt mer fyldig/bass følelse enn ka jeg har hatt med andre mobiler. Batteriet er ganske bra så lenge du ikke bruker camera og gps Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Ja min 6220 ble åpnet opp av esken, og sendt til service med en gang. Tastaturet var løst og defekt fra butikken.. Moro Leste om at de hadde et førstepari med telefoner som var feil på. Jeg fikk vel en av de. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Ja min 6220 ble åpnet opp av esken, og sendt til service med en gang. Tastaturet var løst og defekt fra butikken.. Moro Leste om at de hadde et førstepari med telefoner som var feil på. Jeg fikk vel en av de. Ja hørte faktisk noe om det jeg og, men min er i fin form.. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Dere får legge ut noen testbilder tatt med kameraet på denne og legge ut. Er spent på hvordan bildene blir. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) bilde er tatt i en rom me veeeldig lite lys Der va det... Endret 18. juli 2008 av MrSmile Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Sammenlignet med gamle 6230 - er byggekvaliteten på linje med den eller verre? Det eneste jeg merker folk klager på er løse deksler, knirking og generell byggekvalitet. Hadde vært flott om dere som har hatt 6220 Classic en stund kunne sagt noe om akkurat det. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Sliter med å få kamera til å funke... Slår opp dekselet, så kommer cam-menyen fram, men bilde er helt svart. Menyen henger seg opp etter hvert. Har prøvd update, men funket bare mindre etter det. Noen som har samme problem? Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tastene 4, 7 og stjerne begynte å fuske veldig hos meg. Den er nå inne til service. Ikke en god start med andre ord.. Lenke til kommentar
kvito Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hei Er det noen som vet om det er mulig å forandre menyknapper på displayet (hurtigmenyen)? Jeg bruker ingen av de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå