*F* Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Det som fikk meg til og starte var at jeg var lei av feil, kan ikke boote PC, NTRLDR er vekke, hal.dll eksisterer ikke osv. Er lei av og bruke 10min på og starte windows CD-en for så å reparere. Er også lei av og ha en bootmeny med 2 stk og en w2k (som jeg aldri har brukt). Er også lei av at Wndows er G og så plutselig er den H osv. Alt dette kan selvsagt fikses osv, noe jeg også har gjort tidligere, men av divserse grunnen skjer det forskjellig som gjør at ting fucker seg. En annen ting som motiverer meg til og gjøre dette er at harddiskene er ganske stress og ta av Trekabinettet mitt. Desutten hardde jeg lyst på et nytt prosjekt Lenke til kommentar
vcx Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Skjønner akkurat hva du mener der. Lykke til videre Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 er da bare å bruke patentbånd f.eks. eller vinkeljern til å separere dem. Sjekk en byggevareforetning for slikt. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Kjipt at harddisk prosjektet ditt ikke funka da :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå