Dundersalt Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hei, Er fullstendig inneforstått med at trådløs i en gamers verden er fyfy. Men for spilling ala AoC regner jeg med dette vil være ok? Grunnen til jeg vil ha trådløst er fordi jeg kan veksle mellom å spille på lcd skjerm og tv skjerm. Noen som har noe godt trådløst å anbefale? trenger ca 3-4m rekkevidde, og ladedock er en viktig faktor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Mange kommer med mus og tastatur. jeg fant ikke det jeg har, har vel godt ut av produksjon men dette lignet ser ut som det har det du spør etter. vis ikke så må du nok lete etter mus og tastatur hver for seg jeg spiller med trådløs mus og vil nok alltid gjøre det for da slipper jeg enda 1 kabel på bordet: mus og tastatur Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Skal du har ladedock ser det ut til at det ikke så mange andre altenativer enn Logitech Cordless Desktop MX5500 Revolution og DiNovo Media Desktop Laser, eller Microsoft Wireless Entertainment Desktop 7000. I hvert fall er det kun disse jeg kan se at helt sikkert blir levert med ladedock. Alle koster rundt tusenlappen. Personlig hadde jeg nok gått for MX5500 av disse, siden jeg har langt bedre erfaring med Logitechs tastaturer enn Microsofts. Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Tusen takk for hjelp! Tusen kroner er litt i stiveste laget(kanskje:P). Hvis man sløyfer docken er det da noe snadder man kan få for en litt mer hyggelig pris? Praktisk rekkevidde er også litt viktig for meg da jeg kommer til å sitte 4m unna pc.. Gjør det i dag på noe "gammel drit" og det slutter å funke bra etter 1.5meter... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Blir litt avhengig av hva du vil ha, om du skal ha et vanlig trådløst tastatur med mus, eller om du skal ha et media/spill tastatur og mus. Det du kan gjøre, det jeg gjorde var og kjøpe en pakke med 4 oppladbare batterier på butikken med lader for 100 kr. så bare lader jeg batteriet når det ene settet er utladet, og vips så har jeg alltid trådløst batteri. Er kanskje litt billigere enn dock stasjon når dette som han over skrev koster rundt 1000 kr. Logitech Cordless Desktop Comfort Laser tastatur/mus logitech 535,- kr litt mer vannlig design Logitech Cordless Desktop MX3200 Laser, mus/tastatur, USB Logitech 600,- kr lykke til videre Endret 8. juli 2008 av Slettet-wtZtqAvs Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Mange takk! Det så aldeles ikke dumt ut. Spm 1: Ser det er LED ikke laser - fordeler ulemper? spm 2: Så ikke noe om rekkevidden - Vet du noe om dette da det er grunnen til jeg vil gå for trådløst Spm 3: Ps/2 hva er det ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 spm 1: jeg har LED på min datamus, har ikke noe problemer med det, er vel mer "treff sikkerheten" for gamere som kanskje går for laser mus. jeg har brukt "kule" mus i mine første data år, og nå har jeg kun brukt LED og kanke tro det skal være så stor forskjell for vanlige mennesker mellom LED og laser. Som sakt gamere krever mye mer av alt fra pc-en sin og betaler for at det skal være litt bedre kanskje. spm 2: Jeg er ikke sikker på rekkevidden på noen av de, det du kan gjøre er og ringe nettbutikken du vil bestille det fra og spørre dem. Det kan hende de vet det så du slipper og måtte sende den tilbake. Jeg leste tester om begge 2 på komplett.no og da så det ut som folk var fornøyd med dem. Spm 3: PS/2 er IBM sin gamle mus/tastatur, det vanlige nå er USB og de fleste tastaturer og datamuser blir levert med overgang til usb vis du ikke har PS/2 kontakt. Jeg bruker USB kontakt på min pc med overgang fra PS/2 og den overgangen fulgte med tastaturet og musen. Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Takker og bukker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Bare hyggelig, lykke til videre med nytt tastatur og mus. Håper de fungerer perfekt for ditt bruk for det er virkelig behagelig og slippe alle disse ledninge er min personlige mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå