Fjøslukt Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Hei... Har nettopp fått meg et Sapphire Radeon 9100 skjermkort.. Etter det har jeg nå et problem ang visning av film på TV.. Da jeg kjørte med mitt GForce 2 kort, hadde jeg muligheten for at filmen skulle vises i fullscreen format på TV'en, men det gjør den ikke med Radeon kortet.. Er det noen som har noen gode råd til meg..? Har ikke muligheten for å kjøre i Theater Mode, som noen sikkert ellers ville foreslått;) Mvh. Fjøslukt Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Prøv de nyeste driverne, tror du kan finne de her -> Rage3d Lenke til kommentar
Templar Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Har ett sånn kort i konen sins PC og den er koblet til TVen. Gå in i Overlay og velt der alternativer, der setter du kryss på Theatre Mode, dar får du full screen. Masse andre muligheter for TV ut. PS. Har et 32" Sony FD Trinitron TV og hadde GeForce 3 koblet til det. Helt elending kvalitet .. kjøpte billigeste ATi kortet jeg fant lokalt, har nu S video out rett in i TVen og 2x kvaliteten. Ingen blurring runt fonts eller noen ting.. ATI absolutt til at anbefale!!! Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 Fikk det til.. Det var bare i unable dualscreen og deretter kom menyen for Theater Mode frem :-? Mye bedre TV-OUT enn Nvidia oxo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå