Jo Are Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hei Syns dette spillet ser tøft ut men vil prøve det før jeg kjøper, så lurer på om det finnes en demo har ikke funnet noe på PS store da. Er det bare jeg som er blind eller? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg finner det heller ikke. Så jeg tror ikke at det er der. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Har denne på min PS3, men godt mulig eg lasta den ned fra US Store Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg mente at jeg hadde det før, så da hadde jeg vel lastet ned fra US Store da. Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Den lå nokk på EU sin, jeg har ikke US konto alikavell ligger det deilige spillet på ps3'en ja Absolutt et godt kjøp Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Skal se om jeg ikke finner den da Hvorfor er det ikke en mappe som heter "demo" på EU ps store, som på US store. Utrolig upraktisk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 At PSN er ulikt bygget opp i heile tatt er heilt idiotisk spør du meg..eg bare fatter ikkje og begriper hvorfor EU Storen ikkje har lik kategoriinndeling som US. Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Kjøp spillet gutta! Det er helt sjeft, konge drifting!! Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 At PSN er ulikt bygget opp i heile tatt er heilt idiotisk spør du meg..eg bare fatter ikkje og begriper hvorfor EU Storen ikkje har lik kategoriinndeling som US. Veldig enig! Ikke bare har de bedre kategoriinndeling men de har også en liten tekst på ikonene som forteller om det er en demo, spill, filmsnutt osv osv. MYE enklere å navigere på US Store! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Spør du meg skulle de bare hatt en felles PS store. Edit: Fant demoen Endret 7. juli 2008 av Jo Are Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå