amarin Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Har hatt min hp bærbare maskin i ca 1,5 år nå og det trådløset nettverket har funket fint til nå. Holdt på med litt vanlig surfing tideligere i dag, rundt på litt forskjellige nettaviser osv. og tok meg en pause. Når jeg kom tilbake funket ikke internett og så at det stod "Du er for øyeblikket ikke koblet til et nettverk". Dette har skjedd et par få ganger før. Er tre easjer i huset og jeg pleier å ha laptopen nede, den stasjonere pc'en med modemet osv. er øverst i huet. Har pleid å bare restarte PC'en og det har funket helt til denne gangen. Nettverket var ikke koblet til, og PC'en fant ikke noe nettverk. Prøvde så systemgjennoppretting tilbake til 2. juli, men det funket heller ikke. Prøvde så å diagnostisere problemet og da kom beskjeden "Det er ikke installer og konfigurert et nettverkskort for trådløst nettverk på denne datamaskinen", "Installer maskinvare for trådløst nettverk, og kontroller at de riktige driverene er lastet inn" Trykket på sistnevnte, og fikk opp "hjelp og støtte", men det funket ikke og fikk bare feilmelding. Har Windows Vista. Skjønner ikke hvordan dette kan bare plutselig skje? Og hva betyr det? (er ikke så veldig god på data heller). Har jo nettverkskort på maskinen. Noen som har en ide om hva dette kan være? Endret 8. juli 2008 av amarin Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 V-en i emnetittel gjorde også det.. Men er du sikker på at det er et åpent nettverk? Prøv å skrive inn adressen og passord i avanserte innstillinger. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Siden du ikke lengre 'har noe trådløs-nettverkskort' ville jeg prøvd å legge til hardware og installere programvare på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå