Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jadda... Det har seg slik at jeg trener en del (spiller fotball) og når jeg i dag (og ved tidligere turer) skulle ut å løpe, så blei jeg skikkelig dårlig i magan Det kommer som regel på siste intervallen , da jeg befynner å bli skikkelig slite og presser meg maks. Noen som har noen råd om hva jeg bør/ikke bør spise i tiden før trening? Hvis det i det heletatt har noe med matinntaket mitt å gjøre... Takker for svar 1 Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Dårlig som i kvalm? Eller som i diare? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Diarè ja 1 Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Det kommer som regel på siste intervallen , da jeg befynner å bli skikkelig slite og presser meg maks. Hei. Det kan godt være noe kalles for irritert-tarm syndrom. Kan du beskrive symptomene dine litt bedre? Vaio Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Vel, det føles som om jeg skal drite i buksa faktisk ;P Sånn skikkelig diarè følelse, og når jeg setter meg på ramma er avføringen "bløt". Vet egentlig ikke hvordan jeg skal beskrive følelsen... Nå har jeg tenkt litt på det, og jeg får liksom en slags sår følelse i magen... eh, jo , som sagt, detter er vanskelig å beskrive. Endret 7. juli 2008 av Slettet-oVjeg2q2Tk 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå