Gå til innhold

Er den nye uflashbare spilleren/drevet LiteOn DG-16D2S til xbox 360 kommet til Norge?

Anbefalte innlegg

Hei

Er den nye LiteOn DG-16D2S uflashbare spilleren/drevet til xbox 360 kommet til Norge enda? Er den å kjøpe i butikken? Er det stor sannsynlighet at jeg får en sånn en om jeg f.eks går på clas ohlson og handler arcade-versjonen der? (har gavekort der om noen lurte

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jepp

Da tror jeg du skal dra ræva di fra dette forumet.

HAHAHAHAHAHAHA!

IKKE NOE GALT MED DET DA!!! SPARER PENGER!!!

Tydelig at de aller fleste med 360 piratkopierer. Butikkene har jo nesten ikke utvalg lenger fordi spill salget er så elendig.

Lenke til kommentar
Jepp

Da tror jeg du skal dra ræva di fra dette forumet.

HAHAHAHAHAHAHA!

IKKE NOE GALT MED DET DA!!! SPARER PENGER!!!

Tydelig at de aller fleste med 360 piratkopierer. Butikkene har jo nesten ikke utvalg lenger fordi spill salget er så elendig.

Så du tror det ja. Merkelig at eg ser så "få" på Xbox live då (med flasha hw blir du utestengt fra live)

Lenke til kommentar
Så du tror det ja. Merkelig at eg ser så "få" på Xbox live då (med flasha hw blir du utestengt fra live)

Så du tror det ja :)

Merkelig det der, har hatt flashet firmware siden sommern 06, og kan fremdeles spille på gold med piratkopiene mine hvis jeg føler for det.

Ikke at jeg spiller på Live, både fordi jeg ikke gidder å betale for Gold, og fordi jeg ikke har noe der å gjøre siden jeg ikke har betalt for spillet :)

Lenke til kommentar

Uansett.

Snakk om, oppfordring til eller å gi informasjon som kan føre til piratkopiering er ulovlig på dette forumet.

STFU or GTFO!

Og dere som piratkopierer og mener det er fordi spillutvalget i butikker osv er så dårlig.

Hva tror dere skjer når dere piratkopierer, jo det blir enda mindre spill i butikken, og etterhvert vil spill industrien gå i dass.

Og så har vi nettbutikker. Nettbutikker ja. Butikker på nett. Aldri hørt om de dere?

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

hahahhahaa.. jeg åpnet en XBox 360 for en kunde idag, og fant ut at det var den berømte DG-16D2S, han ble ikke blid..

Vi får bare vente i tålmodighet til det kommer modifiserings muligheter til den..

(PS, ikke alle som modifiserer XBox 360 skal benytte det til piratkopiering, som jeg sier til alle mine kunder og folk som spør "Vi her på Modtech oppfordrer ingen til å drive med piratkopiering, da det er i brudd med norsk lov" det å modifisere sin konsoll for å ta bedre vare på spillene sine er jo ikke ulovlig her i Norge :))

Lenke til kommentar
hahahhahaa.. jeg åpnet en XBox 360 for en kunde idag, og fant ut at det var den berømte DG-16D2S, han ble ikke blid..

Vi får bare vente i tålmodighet til det kommer modifiserings muligheter til den..

(PS, ikke alle som modifiserer XBox 360 skal benytte det til piratkopiering, som jeg sier til alle mine kunder og folk som spør "Vi her på Modtech oppfordrer ingen til å drive med piratkopiering, da det er i brudd med norsk lov" det å modifisere sin konsoll for å ta bedre vare på spillene sine er jo ikke ulovlig her i Norge :))

Pisspreik. Den ENESTE grunnen til å flashe den er for å spille kopier. Tviler på at det så mange som bare må gjøre det for å sette ned farten på dvd drevet... Og nå som spill snart kan installeres blir det ingen grunn til å gjøre det heller.

Piratkopiering på 360 er sinnsykt utbredt og det er hovedgrunnen til at de fleste butikker har elendig 360 utvalg. Hvorfor ta inn spill når ingen kjøper?

Endret av tannpirka
Lenke til kommentar
Mr.Tannpirka:

Det er derfor 360 har høyest rate av spill solgt i forhold til konsoller solgte eller?

På verdensbasis kanskje fordi amerika står for 80% av salget og piratkopiering er mye mindre der. Litt annerledes i Europa og særlig norden.

Lenke til kommentar

I USA koster spill også 50% av det dem gjør i norge. Greit nokk vi tjener mer i norge, men har en normann virkelig 50% mer å rutte med etter all skatt, avgifter, mat husleie og livsnødvendige saker er betalt?

Tok ebgames.com og ebgames.no - GTA VI 59 USD(300 kr) i usa og 599 her i norge.

Lenke til kommentar

Blir lam over hvor kort folk tenker. Primetime og Video store har folk klaget over lenge nå, uten å i det hele tatt tenke seg om to ganger for å finne en mulig grunn.

Og nå klager vi på prisene?

Den gjennomsnittlige Amerikaner tjener mindre enn en gjennomsnittlig Nordmann.

Men det meste i statene er samtidig billigere i forhold til Norge. Dette gjør at Amerikanere og Nordmenn i praksis kan kjøpe seg like mye for lønna si i sitt eget land.

Det har ikke noe med at selskapene vil gi amerikanerne noe billigere produkter, det handler om hvor sterk valutaen er i enkelte land (Valutakursen til USD er for tiden lav, som igjen bidrer til det vi nordmenn ser på som lave priser) og det handler om lønningsforholdene i de forskjellige landene.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Det går også ant å kjøpe spill fra www.play-asia.com og få dem til å sette ned prisen på pakken så slipper man å betale skatt. Det er jo ikke helt lovlig, men norge har såpass mye penger fra før og jeg mener de ikke tar stor skade av det + de som lager spillene får sin lønn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...