Ursidae Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Er det noen i bergensomerådet som har chinchilla som selges/gis vekk? Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg kjenner en som kanskje har, han har ikke så mye tid til den lenger.... Men du finner de også i dyrebutikkene da? Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 OK...hvor da? det må heldst vere i bergen / hordaland... eller minimum 1,5 time fra bergens "store småbyer"... men kan jo og ta båt eller fly da=) Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Fly? bare biletten koster jo like mye som en chinchilla på dyrebutikk. Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 dyrebutikk? har absolutt ingen planer om å kjøpe dyr fra dyrebutikk..... vi heldst ha dyr som er vennlige og har blitt sosialisert av eier..... og ikke stuet inn i et lite skittent bur i hjørnet av en butikk Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg ser litt slik på det jeg da : jeg vil redde dyret fra en kjip dyrebutikk Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Ok, men jeg kan høre med broren min som sagt siden han ikke har så mye tid til den lenger... Den er veldig tam for å være en chinchilla =) Bor 40 minutt utenfor Bergen Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Såvidt jeg forstod det på min bror nå så kan du få han gratis hvis du lover å være snill med dyret Kan være at du må betale for buret da eller noe sånt men er neppe masse penger det er snakk om... Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 OK... men det er ikke sikkert at jeg skaffer meg chinchilla i det heletatt...stusser litt med dette at jeg skal kunne leke med den.... så da var det enten ilder eller rottweiler.... hund har vi allerede så det går vel i doss... chinchilaren har som jeg ahr hørt "flytende" ribbein så det ska liiiite til for at den skader seg.....ilder derimot er født tøffing... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Ilder eller rottis. hahahah. LITT av en forskjell??? Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Jooo er jo det men de er jo tidkrevende begge to Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Ja, men faen, det er langt ifra noe av det samme :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå