rockbojan Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hei. Kjøpte meg ny pc for ca 1 mnd siden, og når jeg spiller så klikker disse med jevne mellomrom, står bare at "...... har et problem og må avsluttes" eller noe i den duren. Tenkte kanskje at jeg måtte oppdatere BIOS, men jeg aner ikke hvordan man gjør dette da jeg ikke har så mye peiling på området. Hovedkortet mitt er som følger: Asus Striker II Formula, nForce-780i SLI ,Socket-775, DDR2, 3xPCI-Ex(2.0)16 Noen som kunne vært så snille og fortalt meg hvordan jeg gjør dette/evt kommet med noen andre ideer til hva som kan være galt? Setter stor pris på hjelp! Andre spesifikasjoner på pcn: -Intel Core™ 2 Quad Q9300 2.5GHz Socket LGA775, 6MB, 1333MHz, BOXED w/fan -Corsair TWIN2X 6400C5DHX DDR2, 4096MB Kit w/two CL5 2GB Dimm's, E.P.P and DHX -XFX GeForce 9800GX2 680M 1GB XXX PCI-E PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDCP/HDMI, 680MHz -rockbojan Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Tror du er heldig der, fordi hvis jeg ikke husker helt feil så kan du bare laste det ned og installere det fra OS, hvis ikke må du først laste ned oppdateringen, lagre den, lage en oppstartdisk på diskett, og kopiere den over for så starte pcen fra diskett så følger du instrukser. Hvis du kan gjøre det via OS, så kan du trykke her for å finne alle drivere og sånt til hovedkortet ditt... Lykke til! Lenke til kommentar
rockbojan Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Tror du er heldig der, fordi hvis jeg ikke husker helt feil så kan du bare laste det ned og installere det fra OS, hvis ikke må du først laste ned oppdateringen, lagre den, lage en oppstartdisk på diskett, og kopiere den over for så starte pcen fra diskett så følger du instrukser. Hvis du kan gjøre det via OS, så kan du trykke her for å finne alle drivere og sånt til hovedkortet ditt... Lykke til! Det funka å gjøre via OS, tusen takk for linken og hjelpa, håper problemet har bedra seg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå