snookie Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Har bestemt meg får å skaffe effektanlegg til min Ford Focus 1.6/ 99 mod. 5 combi. Har veldig liten peiling og har derfor noen spørsmål. -Hva må jeg forvente av pris og hvor kan jeg få utført arbeidet (for å få det skikkelig)? -Hvilket effektanlegg burde jeg gå for, andre ting som må tilpasses? -Innvirkninger på bilen (bortsett fra lyden da) -Noe plikt ovenfor biltilsynet? Endret 17. januar 2011 av snookie Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Det billigste, og beste for din bil, blir svendsen eksos. Du vil IKKE få noen merkbar effekt, og når du kommer inn til byen, så vil folk glane, og le litt av den kjipe lille 1,6 focusen, som høres ut som den er blotrimma, men som går som en dass... Jeg ville mye heller brukt pengene på noe annet, og mere fornuftig Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Enig med cossiemk1, tullete å sette effektanlegg på denne bilen. Du oppnår ikke noe annet enn en mer bråkete bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå