Varani Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hei jeg trenger en driver til en Dell Latitude D630 pc.. Det eneste jeg får opp er at det er ingen kompatibel driver innstallert.. Og på dell sine hjemmesider, så stemmer ikke de driverne som er der.. Noen som kan hjelpe meg ? Jeg vet ikke hvordan jeg finner ut hva slags lydkort som er på denne eller noe.. Så jeg er toatlt lost.. På forhånd takk! Mvh Varani Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Du kunne ha søkt opp dette for ble svart av meg i tidligere i dag så slippes for mange posts av samme problem. dette kan du gjøre for og finne det ut på XP: 1 Trykk på "start" i bunnen til venste 2 trykk på "alle oppgaver" 3 trykk på "Tilbehør" 4 trykk på "systemverktøy" 5 trykk på "System informasjon" når system informasjon er åpnet trykk på komponenter , og Lydenhet der dukker nok lydkortet ditt opp. Vis dette ikke hjelper så kan du laste ned Everest. Det programmet finner ganske mye informasjon til data hardware Everest! Lykke til håper det hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå